ورزش

یک دست مانع از شروع درخشان محمدی(عکس)

سر مهرداد روی خط دفع شد؛

مهاجم ایرانی السیلیه در ثبت نخستین گل خود در شروع کارش با این تیم مقابل الدحیل بدشانس بود.

به گزارش “ورزش سه”، در نخستین مسابقه هفته هفتم لیگ ستارگان قطر، تیم السیلیه در حالی که برای نخستین بار مهرداد محمدی را در فهرست و ترکیب ابتدایی خود داشت، از ساعت ۱۹:۳۵ امشب در استادیوم عبدالله بن خلیفه مقابل الدحیل رده دومی قرار گرفت.

مهرداد محمدی که در نخستین بازی فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ ستارگان قطر با پیراهن العربی به میدان رفته بود و پس از آن در دیدار برابر الریان نمایش درخشانی با ثبت یک گل و دادن یک پاس گل داشت، پس از دوری چهار هفته‌ای از میادین بخاطر مصدومیت، امشب بازگشت موفقی داشت و نزدیک بود یک گل بزند.

مهاجم ایرانی السیلیه که با پیراهن شماره ۷ این تیم برابر الدحیل بازی می‌کرد، در دقیقه ۳۳ توپ ارسالی از جناح چپ زمین را با پرش بلند و ضربه سر به گوشه دروازه فرستاد که دروازه‌بان حریف با شیرجه و دفع توپ اجازه نداد این توپ تبدیل به گل شود.

السیلیه در ثانیه‌های ابتدایی نیمه دوم توسط کارلوس استراندبرگ به گل رسید، اما الدحیل که نمی‌خواست دومین باخت فصل را تجربه کند، با تداوم حملات خود در دقیقه ۸۳ با ضربه چیپ ناصر الیزیدی گل تساوی را زد.

تیم فوتبال السیلیه در دیداری که مهرداد محمدی را ۹۰ دقیقه در ترکیب خود داشت، با تساوی ارزشمند یک بر یک مقابل تیم مدعی الدحیل به کارش پایان داد و ۴ امتیازی شد، اما نتوانست از رده یازدهم جدول لیگ ستارگان قطر بالا برود.

مهرداد محمدی، ستاره ایرانی السیلیه در حضور کامل خود مقابل الدحیل، در دقیقه ۷۱ نخستین کارت زرد فصل‌اش را دریافت کرد.

شهاب ممدوح با این شیرجه به سمت چپ و دفع توپ با کف دست از روی خط دروازه اجازه نداد مهاجم ایرانی السیلیه کارش در این تیم را با گلزنی شروع کند
مهرداد محمدی با جای‌گیری مناسب در مقابل دروازه الدحیل صاحب موقعیت شد و ضربه سرش را بالاتر از مدافع بلندقامت حریف زد، اما بدشانس بود که دومین گل فصل‌اش به ثمر نرسید

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا