ورزش

یک رئالی، الگوی پدیده تاریخ‌ساز بارسلونا

اعتراف صادقانه یامال

لامین یامال اعتراف کرد مارکو آسنسیو وقتی شروع به بازی در رئال و تیم ملی اسپانیا کرد، عاشق سبک بازی شده بود.

به گزارش “ورزش سه”، دوشنبه 4 سپتامبر همیشه در خاطر لامین یامال خواهد ماند. به عنوان روزی که او برای اولین بار با تیم بزرگسالان اسپانیا تمرین کرد در حالی که چند ماه پیش برای تیم زیر 17 ساله های اسپانیا خوش درخشید و سال گذشته در این مقطع نام و نشانی از او نبود.

1920797

یامال در ماه های اخیر در رویا زندگی می کند و نه تنها به ترکیب اصلی بارسا رسیده که حالا با 16 سال سن، ملی پوش اسپانیاست. او در این رابطه گفت: «همه چیز باورنکردنی است و امیدوارم از آن نهایت لذت را ببرم.»

یامال که می توانست برای مراکش نیز بازی کند، ادامه داد: «فکر می کنم بتوانم جوانی، شادی، خلاقیت و اعتماد به نفسم را به اسپانیا هدیه کنم. هیجان زده و البته آسوده خاطرم. من از زمانی که زیر 15 سال بودم برای اسپانیا بازی کرده ام و همیشه به صراحت گفته ام که می خواهم هر چیزی را که ممکن است با اسپانیا ببرم. از جام جهانی گرفته تا یورو 2024 و هر جام دیگری.»

1888989

گاوی و بالده حامیان یامال هستند: «گاوی و بالده به من گفتند آرام باشم و بدون اینکه بترسم با این چالش جدید روبه‌رو شوم. مادرم همیشه به من می‌گوید مراقب باش وقتی با افراد بزرگتر بازی می‌کنی (می خندد).»

یامال در پایان اعتراف جالبی داشت: «همه بازیکنان تیم ملی خیلی خوب هستند ولی یادم است وقتی مارکو آسنسیو شروع به بازی کرد، من عاشق سبک بازی‌اش شدم و او را الگو قرار دادم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا