ورزش

یک رئالی سهمیه بارسا در تیم ملی را بیشتر کرد!

مصدومیت مارکو آسنسیو باعث شد که فران تورس به عنوان جانشین او به تیم ملی اسپانیا دعوت شود.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی اسپانیا روز گذشته نمایشی خیره‌کننده را برابر تیم ملی گرجستان ارائه کرد و موفق شد با هفت گل این تیم را در مرحله انتخابی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 درهم بکوبد.

این تیم سه روز دیگر باید دیدار دیگری را در چارچوب همین مسابقات برابر قبرس برگزار کند و قصد دارد با تمامی توان در این دیدار هم به میدان برود تا علاوه بر کسب سهمیه حضور در یورو، نشان دهد که مدعی سرسختی برای کسب عنوان قهرمانی است.

با این حال، مصدومیت دنی اولمو و همچنین مارکو آسنسیو باعث شده که شرایط در خط حمله برای سرمربی این تیم کمی دشوار شود و حالا او تصمیم گرفته که جانشینی را برای پر کردن جای خالی این دو بازیکن به تیم ملی اسپانیا دعوت کند. 

1907265

فران تورس که ستاره بی‌چون و چرای بارسا از ابتدای فصل تا به حال بوده و نمایشی درخشان را در ترکیب این تیم در رقابت‌های لالیگا از خود ارائه کرده حالا این فرصت را پیدا کرده که توانایی‌هایش را در ترکیب تیم ملی کشورش هم نشان دهد و مصدومیت این دو بازیکن به سود او تمام شده است.

این بازیکن امیدوار است که بتواند عملکرد خوبی در دیدار برابر قبرش داشته باشد و دلافوئنته را مجاب کند که در اردوهای بعدی هم نامش را در فهرست تیم ملی اسپانیا قرار دهد، اتفاقی که ممکن است او را حتی به یورو 2024 برساند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا