ورزش

یک رقیب چغر و بد بدن برای تیم عطایی پیدا شد!

ترکیه در آستانه صعود به لیگ ملت‌ها؛

ترکیه همچون سال گذشته راهی فینال چلنجر کاپ شد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی والیبال مردان ترکیه با سرمربیگری آلبرتو جولیانی ایتالیایی توانست در یک بازی سخت با نتیجه سه بر دو حریف هم قاره ای خود اوکراین را شکست دهد و به فینال چلنجر کاپ صعود کند و در آستانه حضور در لیگ ملتهای والیبال در فصل آینده قرار بگیرد.

اوکراین نیز دوباره در یک تورنمنت مقابل ترکیه شکست تلخی را پذیرا شد. ترکیه که در رده دوازدهم رنکینگ جهانی قرار دارد حالا می.خواهد شکست سال قبل خود را جبران کند و به جمع شانزده تیم لیگ ملتهای والیبال برسد.

🏐در این مسابقه تیم ملی والیبال ترکیه ست های دوم، سوم و پنجم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۷ و ۱۵ بر ۱۳ پیروز شد و اوکراینی‌ها هم ست اول و چهارم را ۲۵ بر ۱۸، و ۲۵ بر ۱۹ به برد دست پیدا کردند.

اوله پلوتینِتسکی علی رغم گرفتن بیست و دو امتیاز نتوانست مانع شکست تیم اوکراین شود و در طرف مقابل هم آدیس لاگومژیا یار بوسنی تبار ترکیه و شوباشی عالی ظاهر شدند و توانستند ترکیه را راهی فینال بکنند.

1903018

بدین ترتیب ترکیه راهی فینال چلنجر کاپ شد تا این‌بار برخلاف پارسال که فینال را به کوبا باخته بود، در بازی نهایی به پیروزی برسد و به آروزی خود یعنی حضور در لیگ ملتهای والیبال را برآورده کند. فینال فردا شب بین تیم های ترکیه و برنده جدال قطر و شیلی برگزار خواهد شد، اوکراین نیز به دیدار رده بندی رفت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا