ورزش

یک مسابقه ضعیف دیگر برای سادیو مانه

سنگال مقابل حریف ناشناخته متوقف شد

سنگال در شرایطی که سادیو مانه را در ترکیب خود داشت مقابل بنین به تساوی 1-1 دست یافت.

به گزارش “ورزش سه”، سنگال در پنجمین بازی خود در دور انتخابی جام ملت های افریقا به مصاف بنین، تیم نود و دوم رنکینگ فیفا رفت و با تساوی 1-1 متوقف شد. شاگردان آلیو سیسه با وجود این تساوی با 13 امتیاز و 9 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم (موزامبیک با یک بازی کمتر) مقتدرانه در صدر جدول گروه L حضور دارند.

سیسه از سادیو مانه، ستاره سرشناس تیم ملی سنگال، در ترکیب اصلی این دیدار استفاده کرده بود؛ مهاجم بایرن مونیخ که فصل باشگاهی بسیار بدی را پشت سر گذاشته در بازی امشب مقابل بنین هم نتوانست درخشش مورد انتظار را داشته باشد.

او 90 دقیقه در زمین حضور داشت اما مثل روزهای کم فروغش در بایرن تاثیر چندانی روی روند بازی نداشت و در انجام مهمترین وظیفه خود یعنی گلزنی ناکام بود تا تیمش با نتیجه ضعیف زمین بازی را ترک کند.

مانه بعد از جدایی از لیورپول و حضور در بایرن مونیخ روزهای بسیار سختی را پشت سر می گذارد. او در طول مدت یک فصل نتوانست خود را در ترکیب تیم جدیدش جا بدهد و درگیری‌ شدیدش با لروی سانه خشم سران باشگاه را نیز به همراه داشت. منابع خبری در آلمان اعلام کرده اند که این مهاجم سنگالی در لیست فروش بایرن قرار دارد و آینده اش فعلا نامشخص است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا