ورزش

یک مصدوم جدید روی دست رئال و آنچلوتی

لوکاس واسکز رفت تا سه هفته بعد

لوکاس واسکز امروز در جریان تمرین رئال دچار مصدومیت عضلانی شده و سوپرجام اسپانیا را از دست خواهد داد.

به گزارش “ورزش سه”، یک مصدوم دیگر برای  رئال مادرید در این فصل کابوس وار از حیث تعداد مصدومین. لوکاس واسکز فردا در دیدار برابر آراندینا نخواهد بود و بازگشت او ممکن است تا سه هفته دیگر به طول بینجامد.

لوکاس امروز در تمرین مصدوم شد و پس از آزمایشات انجام شده، تشخیص داده شد که او از ناحیه عضله ران راست آسیب دیده است. در بیانیه رئال مدت زمان دوری او اعلام نشده ولی منابع اسپانیایی دوری سه هفته‌ای او را پیش‌بینی کرده‌اند.

1975224

به این ترتیب مدافع کناری رئال به فهرست دیگر مصدومان رئال، تیبو کورتوا، میلیتائو، آلابا، کروس و مندی اضافه شد. از این بین کروس و مندی می‌توانند رئال را در سفر به عربستان برای سوپرجام همراهی کنند. 

لوکاس در آخرین بازی سال 2023 رئال در زمین آلاوس یک گل تعیین کننده و سه امتیازی زده بود. او همیشه ذخیره‌ای مطمئن برای کارواخال بوده که به تازگی از مصدومیت رها شده است.

منبع ورزش سه
آگهی
ورزش

یک مصدوم جدید روی دست رئال و آنچلوتی

آسنسیو غایب بازی با الاهلی

مارکو آسنسیو هم به دلیل مشکل عضلانی بازی امشب برابر الاهلی در نیمه نهایی جام باشگاه های جهان را از دست داد.

به گزارش “ورزش سه”، مشکلات رئال در آستانه بازی با الاهلی کم نبود و مصدومیت آسنسیو هم به آن اضافه شد. رئال در حالی به مراکش رفته است که کریم بنزما، ادر میلیتائو و تیبو کورتوا در مادرید ماندند و در صورت صعود رئال به فینال رقابت ها راهی مراکش می شوند. فرلاند مندی و لوکاس واسکز نیز قطعا نمی توانند تا چند هفته دیگر تیم را همراهی کنند.

1799933

مارکو آسنسیو دیروز را بدون مشکل تمرین کرد ولی امروز به کادر فنی اطلاع داد که در ناحیه ران پا درد دارد و کارلتو هم نمی خواهد روی او ریسک کند. فردا مشخص خواهد شد که مصدومیت آسنسیو جدی است یا خیر.

در حال حاضر رئال در خط حمله تنها وینیسیوس، رودریگو و ماریانو را در اختیار دارد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا