ورزش

یک نفر سود اشتباه سرلک را می‌برد (عکس)

با محرومیت سرلک از دیدار با الدحیل، سینا اسدبیگی شانس زیادی دارد تا به ترکیب اصلی برسد.

به گزارش “ورزش سه”، اشتباه عجیب میلاد سرلک در دریافت دو کارت زرد مقابل النصر باعث شد تا هافبک ملی‌پوش پرسپولیس از زمین مسابقه اخراج شود و تیمش را ده نفره کند. اخراج او در حالی اتفاق افتاد که پرسپولیس با نتیجه صفر صفر بازی را سپری می‌کرد اما با یک یار کمتر 2 بار دروازه خود را باز شده دید و شکست خورد.

این اخراج و نمایش ضعیف که انتقادات زیادی را روانه هافبک دفاعی شماره 10 پرسپولیس کرده و شاید موقعیت او را هم تحت‌تاثیر قرار دهد، محرومیتی تلخ را برای او در بازی با الدحیل به دنبال دارد. حالا در صورتی که یحیی همچنان مایل به استفاده از دو هافبک دفاعی در ترکیب تیمش باشد، این سینا اسدبیگی است که وارد زمین خواهد شد.

نکته جالب اینکه سرلک هافبک دفاعی اصلی پرسپولیس محسوب می‌شود اما حالا سینا اسدبیگی به همراه مسعود ریگی گزینه نخست سرمربی سرخپوشان برای بازی مقابل قهرمان قطر هستند و باید دید که در 10 روز آینده گل‌محمدی چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت.

اسدبیگی که سابقه حضور در رقابتهای آسیایی را ندارد، برای اولین بار تجربه لیگ قهرمانان را به کارنامه خود اضافه می‌کند و امیدوار است این تجربه با موفقیت انجام شود تا شاید حتی باعث شود بیش از این در پرسپولیس به میدان برود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا