ورزش

یک پرسپولیسی، اوضاع برانکو را بحرانی کرد!

قعرنشین در جدول کافا؛

تساوی عمان و تاجیکستان باعث شد شاگردان برانکو در قعر جدول گروه خود قرار بگیرند.

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از دیدارهای تورنمنت کافا در گروه نخست، تیم تاجیکستان در حالی مقابل عمان قرار گرفت که هر دو تیم برای قرارگیری در رتبه دوم جدول، اهداف خود را دنبال می‌کردند.

نکته جالب اینکه در این بازی عمان با گل دقیقه 14 از روی نقطه پنالتی از حریف پیش افتاد، اما وحدت حنانوف در دقیقه 45 دروازه عمان را گشود تا تیم برانکو از پیروزی باز بماند.

این در حالی است که شاگردان برانکو یک بار دیگر هم صاحب ضربه پنالتی شدند، اما رستم یتیموف دروازه‌بان تاجیکستان پنالتی دوم را گرفت تا مانع از شکست تیمش در این بازی حساس شود.

با این نتیجه عمان با یک امتیاز در قعر جدول باقی ماند و تاجیکستان با دو امتیاز پشت سر ازبکستان قرار گرفت. حالا سرنوشت تیم برانکو در دست ازبکستان خواهد بود و این تیم در هفته پایانی با کسب امتیاز از تاجیکستان، فرصتی مطلوب را به عمان خواهد داد.

1887395

عمان در هفته آخر به مصاف ترکمنستان می‌رود و با پیروزی مقابل این تیم 4 امتیازی خواهد شد. در این صورت عمان شانس خوبی خواهد داشت تا با قرارگیری در رتبه دوم، به مصاف قرقیزستان در بازی رده‌بندی برود.

جالب اینکه باتوجه‌به تساوی عمان و تاجیکستان، حالا صدرنشینی ازبکستان هم قطعی شده و ایران در صورت صدرنشینی، باید فینال را با این تیم برگزار کند.

1887394

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا