ورزش

10 ستاره امید بخش و جذاب یورو 2024

از هالند جدید تا ستاره ترک رئال مادرید

در این مطلب ده ستاره جوان یورو 2024 را معرفی کرده‌ایم که می‌توانند در این تورنمنت درخشان ظاهر شوند.

به گزارش ورزش سه، هفدهمین دوره مسابقات یورو از جمعه در آلمان برگزار می‌شود و از روز اول مسابقات، چشمان هواداران معطوف به برجسته‌ترین ستارگان جوان این تورنمنت است تا شاهد نمایش چشمگیر آنها باشیم.
جدای از ستارگان مطرح هر تیم، این تورنمنت فرصتی بوده تا جوانان مستعد اروپایی خودشان را به هواداران نشان دهند و مسیر جدیدی را در پیش بگیرند.

ژاوی سیمونز – هلند
سیمونز در آکادمی لاماسیا بارسلونا پرورش پیدا کرده و در فصل گذشته به صورت قرضی برای لایپزیش بازی می‌کرد. او درخشش قابل توجهی داشت و طول فصل گذشته، روی 25 گل  تیمش اثر مستقیم داشت. او 21 سال دارد و برای تیم ملی هلند می‌تواند یک ستاره تعیین کننده باشد.

10 ستاره امید بخش و جذاب یورو 2024

الکساندر پاوولویچ – آلمان
یک جوان 20 ساله که خیلی زود با توانمندی فنی خود نشان داد لیاقت بازی کردن به صورت ثابت برای آلمان و بایرن مونیخ را دارد. او در این مدت کاری کرد که در باشگاه و در تیم ملی آلمان، او به گورتزکا ترجیح داده شود.

آنتونیو سیلوا – پرتغال
این بازیکن پرتغالی در قلب خط دفاعی بنفیکا جایگاهی ثابت دارد و با نگاه به سن بالای بازیکنان تیم ملی پرتغال انتظار می‌رود مارتینز در این تورنمنت از او به عنوان جانشین په په استفاده کند تا این بازیکن در کنار روبن دیاس مسیر پیشرفتش را طی کند.

وارن زایر امری – فرانسه
ترافیک خط حمله تیم ملی فرانسه برای دشان سرسام‌اور خواهد بود و این بازیکن 18 ساله در فصل گذشته زیر نظر انریکه پیشرفت خوبی داشت. او قطعا در خط مرکزی این تیم می‌تواند با توجه به هماهنگی با امباپه و دمبله، یک چهره اثرگذار محسوب شود.

2019599

آرتور ورمیرن – بلژیک
هافبک بلژیکی اتلتیکومادرید از نظر برخی کارشناسان اصلی‌ترین ستاره این تیم برای سال‌های آتی خواهد بود و این بازیکن 19 ساله، در زمستان گذشته به مادرید آمده و نشان داده که در این یورو قطعا یک چهره اثرگذار در ترکیب تدسکو خواهد بود.

آردا گولر – ترکیه
او در اولین فصل حضورش مصدومیت سختی را تجربه کرد اما رفته رفته، خودش را ثابت کرد و در ترکیب رئال مادرید تبدیل به یک بازیکن اثرگذار شده. او بازیکنی است که متعلق به آینده مادرید است و این شانس را دارد در این تورنمنت به ترکیه کمک کند تا خاطره تلخ دوره گذشته را فراموش کند.

2042109

بنجامین ششکو – اسلوونی
یان اوبلاک آخرین استعداد فوتبال اسلوونی بود و در این مدت، چهره خاص دیگری از فوتبال این کشور ندیده بودیم تا بنجامین ششکو شروع به درخشش کرد. او هالند جدید فوتبال اروپا می‌تواند باشد و در این فصل از بوندسلیگا، در 31 بازی 14 گل به ثمر رسانده است.

آندریاس اسکوف اولسن – دانمارک
برخی جدایی او از بولونیا را یک گام رو به عقب می‌دانند اما او با انتقال به کلوب بروژ، زمینه ساز پیشرفت دوباره خود شد. او در این فصل، 26 گل به ثمر رساند و 8 پاس گل ثبت کرد تا باز هم مورد توجه متقاضیان لیگ های بزرگ اروپایی قرار بگیرد.

سباستین شیمانسکی – لهستان
ژوزه مورینیو برای شروع کار در فنرباغچه، نام‌های زیادی از بازیکنان این تیم رابه زبان آورد اما اصلی‌ترین ستاره که خودش هم روی آن تاکید داشت، شیمانسکی بود. او از بهترین بازیسازهای فوتبال اروپا خواهد بود و با زدن 13 گل و 19 پاس گل این شانس را دارد تا مسیر درخشش را در پیش بگیرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا