ورزش

11 امتیاز ستاره ایرانی برای یک برد مهم دیگر

لژیونرها؛

اورال اوفا در ادامه روند خوب خود با امیرحسین اسفندیار به یک پیروزی دیگر دست یافت.

به گزارش “ورزش سه”، امیرحسین اسفندیار،  یکی از تازه ترین لژیونرهای والیبال ایران محسوب می شود که بعد از عملکرد درخشان در لیگ ملت ها و پس از آن قهرمانی جهان، توجه چند باشگاه اروپایی را به سمت خود جلب کرد اما در نهایت، تصمیم گرفت به لیگ روسیه و باشگاه اورال اوفا بپیوندد.

ستاره ایرانی اتفاقا شروع خوبی در تیم جدید خود داشت و توانست خیلی زود با شرایط بازی در لیگ روسیه که یکی از با کیفیت‌ترین لیگ های والیبال دنیا محسوب می شود، کنار بیاید. اسفندیار حالا به یکی از بازیکنان کلیدی اورال تبدیل شده و همان‌طور که خودش هم اخیرا تاکید کرده بود سرمربی این تیم حساب ویژه‌ای روی او باز می‌کند.

تیم اورال اوفا در ادامه روند خوب خود طی هفته های اخیر امروز مقابل اورنبرگ قرار گرفت و موفق شد به راحتی هر چه تمام تر و در سه ست پیاپی حریف خود را شکست دهد. اورال به ترتیب با نتایج 25-19، 25-23 و 25-20 به برتری دست یافت تا روزهای خوب این تیم در لیگ روسیه همچنان ادامه داشته باشد.

مانند مسابقات قبلی امیرحسین اسفندیار در این بازی نیز یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیمش بود و موفق شد در جریان این پیروزی آسان ۱۱ امتیاز برای اورال اوفا کسب کند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا