ورزش

18 بازیکنی که رئال را نگران کرده‌اند

توجه خاص به یورو و کوپا آمه‌ریکا

تمرینات پیش فصل رئال با بازیکنانی اندک شروع خواهد شد چرا که 18 بازیکن تیم درگیر رقابت‌های ملی در تابستان هستند.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید نه در یورو 2024 و نه در کوپا آمه‌ریکا بازی نخواهد کرد، اما در هر دو تورنمنت نماینده‌‍‌های زیادی دارد.

رئال دیرتر از همه باشگاه‌های اسپانیایی کارش را در فصل گذشته تمام کرد چون در فینال لیگ قهرمانان حضور داشت و توانست برای پانزدهمین بار قهرمان شود. زمانی که بقیه تیم‌ها در تعطیلات بودند، رئال خود را برای فینال مهیا می‌کرد و حال برای شروع تمرینات پیش فصل نیز با مشکل مواجه است.

 18 فوتبالیست از رئال در هر دو رقابت اصلی تابستانی امسال شرکت خواهند کرد. 

18 بازیکنی که رئال را نگران کرده‌اند

در تورنمنت اروپایی، آنها لونین، کارواخال، ناچو، رودیگر، مندی، بلینگام، کروس، مودریچ، کاماوینگا، شوآمنی، گولر، خوسلو و امباپه را دارند و در کوپا آمه ریکا، ادر میلیتائو، والورده، وینیسیوس، رودریگو و اندریک حاضر هستند. 

از این فهرست قطعا تونی کروس دیگر به رئال بر نمی‌گردد چون فوتبال را کنار خواهد گذاشت. اندریک و امباپه نیز تازه واردهای رئال هستند. وضعیت ناچو نیز هنوز مشخص نیست و در مورد خوسلو و مودریچ نیز قطع به یقین فصل بعد نیز در رئال خواهند بود.

2028627

براهیم دیاز، تیبو کورتوا، داوید آلابا و لوکاس واسکز هر کدام به دلایلی در این دو رقابت حضور ندارند و می‌توانند از اولین تمرین پیش فصل حاضر باشند. 

رئال مادرید از هفته سوم جولای تمرینات پیش فصل را شروع می‌کند و سپس راهی تور آمریکا خواهد شد. این در حالی است که هنوز مشخص نیست رئال با چه بازیکنانی می‌تواند تور را شروع کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا