ورزش

3.5 میلیاردی که اختلاف دو باشگاه را حل کرد!

پیکان با باقری و نساجی به توافق رسید

دو باشگاه پیکان و نساجی اختلافات پیش آمده را کنار گذاشتند و با توافق مالی کارشان به دادگاه نکشید.

به گزارش “ورزش سه”، یکی از موارد خبرساز در نقل و انتقالات زمستانی، ترک تمرینات پیکان توسط منصور باقری هافبک خودروسازان و حضور او در نساجی مازندران بود. در این خصوص باقری مدعی بود بندی در قراردادش وجود دارد که با پرداخت مبلغی می‌تواند یک‌طرفه فسخ کند و جدا شود.

از این رو وقتی باقری در تمرینات نساجی حضور یافت و رسما قراردادش را با قرمزپوشان شمالی امضا کرد، پیکانی‌ها مدعی شدند. خودروسازان در این خصوص اعلام کردند که از نظر حقوقی این مساله را پیگیری خواهند کرد تا بتوانند برای احقاق حقوق خود به نتیجه برسند.

در چنین شرایطی اما طی روزهای گذشته مسئولان باشگاه نساجی و منصور باقری رایزنی‌هایی با مدیران پیکان داشتند و تلاش کردند تا این موضوع را بدون پیگیری حقوقی رفع کنند. در نهایت توافقاتی صورت گرفت.

باشگاه پیکان با دریافت مبلغی در حدود 3.5 میلیارد تومان رضایت داد که شکایتی از باقری و نساجی نداشته باشد و باشگاه شمالی نیز بتواند در نیم فصل دوم از این هافبک 24 ساله استفاده کند.

به این ترتیب اختلاف دو باشگاه پیکان و نساجی و همچنین باشگاه پیکان با منصور باقری با پول برطرف شده و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا