ورزش

1+3 پیش‌شرط برای شروع لیگ برتر بعدی

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بر صحبت‌های امیرمحمد علوی سخنگو و مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال صحه گذاشت.

به گزارش “ورزش‌سه”، پیرو حواشی پیش آمده در ورزشگاه آزادی و در جریان دیدار پرسپولیس و سپاهان وزیر ورزش به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نامه زد و در ادامه رئیس فدراسیون نیز جلسات مهمی را برای آسیب شناسی و بهبود فرهنگ ورزشگاه‌ها در دستور کار مدیران پایین دستی خود قرار داد.

مجموع جلسات فشرده‌ای که طی روزهای اخیر در فدراسیون و سازمان لیگ برگزار شده به یک تصمیم مهم و 4 پیش شرط برای آغاز لیگ بیست و چهارم منجر گردید، که پس از تاکید مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رئیس فدراسیون نیز در آخرین مصاحبه خود برآن تاکید کرده است.

تاج در آخرین مصاحبه خود در حاشیه تجلیل از مدال آوران و قهرمانان سال 1402 درباره این موضوع با استفاده از یک جمله هشدار دهنده، اینطور صحبت کرده است:« این را بدانید لیگ آینده را با ۴ مشخصه برگزار خواهیم کرد.» 

او سپس ادامه می‌دهد:« یک حتما باید بلیت الکترونیکی باشد. دوم هرکسی باید روی صندلی خودش بنشیند و خوشبختانه ثبت احوال این همکاری را با ما دارد. سوم ما باید در مجموعه کانون هواداران را در هر باشگاهی داشته باشیم.»  رئیس فدراسیون در ادامه به نکته عجیبی و هشداردهنده‌ای پرداخته و گفته است:« بحث‌های دیگری هم در حوزه فوتبال وجود دارد که باید با وزیر جلسه بگذاریم چون اخیرا کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده هر باشگاهی باید فقط فوتبال داشته باشد و اگر بخواهد رشته دیگری داشته باشد باید به مجموعه دیگری برای تاسیس رشته جدید برود. این یک مشکل جدی را برای باشگاه‌های ما ایجاد می‌کند.» 

یکی از ابهامات 4 پیش شرط اعلام شده از سوی فدراسیون بند آخر آن است که باید دید در ادامه مسئولان فدراسیون چه اقداماتی برای پیاده‌سازی آن خواهند داشت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا