ورزش

جنجال جدید برای پرسپولیس و تماشاگرانش

بازی حساس پشت درهای بسته است؛

پرسپولیس در هفته آینده میهمان هوادار است و این تیم بنفش‌پوش تمام بازی‌های خانگی‌اش بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

به گزارش “ورزش سه”، لیگ برتر چهار نماینده تهرانی دارد و در حال حاضر تنها دو ورزشگاه آزادی و دستگردی برای برگزاری مسابقات در دسترس هستند. پرسپولیس و استقلال مثل همیشه در آزادی بازی‌های خانگی را برگزار می کنند و پیکان و هوادار نیز در ورزشگاه دستگردی میزبان هستند.

پرسپولیس در این هفته لیگ برتر میهمان هوادار تهران است و این بازی قرار است بدون تماشاگر در ورزشگاه دستگردی (پاس قوامین) برگزار شود و برای اعلام بدون تماشاگر شدن بازی نیاز نیست منتظر تایید مسئولان برگزاری باشیم!

این ورزشگاه در مجاورت منطقه مسکونی اکباتان قرار دارد و گیت ورود و شرایط میزبانی هواداران را ندارد و سالهاست که این استادیوم رنگ بازی با تماشاگر را ندیده و تنها چند میهمان از هر دو تیم در بازی‌های مختلف روی سکوها دیده می‌شوند.

این موضوع اما حالا می‌تواند بسیار جنجالی بشود چراکه پرسپولیس و استقلال در کورس قهرمانی هستند و با یک امتیاز فاصله ۴ بازی پایانی لیگ را دنبال خواهند کرد.

جنجال جدید برای پرسپولیس و تماشاگرانش

هواداران پرسپولیس از همین حالا به برگزاری بازی با هوادار در این ورزشگاه اعتراض دارند و می‌خواهند بازی در استادیومی برگزار شود که قابلیت میزبانی از تماشاگران را داشته باشد. اگرچه بازی‌های دو فصل گذشته پرسپولیس در لیگ و حذفی به میزبانی هوادار در این ورزشگاه و در شرایط بدون تماشاگر برگزار شد اما حالا در کورس قهرمانی شرایط فرق می‌کند و موضوع جایی حساس‌تر می‌شود که این نکته را در نظر بگیریم که استقلال در هفته پایانی میهمان پیکان در ورزشگاه دستگردی خواهد بود و در شرایط برابر باید آن بازی هم بدون تماشاگر برگزار شود.

این موضوع می‌تواند باعث یک اتفاق بسیار عجیب در لیگ بشود چراکه استقلال شانس زیادی برای قهرمانی دارد و اگر ۴ بازی آینده خود را پیروز شود، بدون در نظر گرفتن نتایج پرسپولیس قهرمان خواهد شد و باتوجه به بیرون از خانه بودن بازی پایانی شاگردان جواد نکونام باید جشن قهرمانی بدون حضور تماشاگران برگزار شود که خاطره ناخوشایندی برای آبی‌ها خواهد بود.

حالا هواداران پرسپولیس خواستار برگزاری بازی با هوادار در استادیومی که قابلیت بلیت فروشی را داشته باشد هستند و نمی‌توانند این موضوع را قبول کنند که این هفته در دستگردی بازی کنند اما بازی پایانی استقلال که ممکن است همراه با جشن قهرمانی باشد در استادیومی دیگر برگزار شود.

در نهایت باید دید این موضوع که می‌تواند جنجال بزرگی در لیگ ایران برپا کند چگونه مدیریت خواهد شد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا