ورزش

فراز، رودرروی صخره سخت قعرنشینان لیگ

آبادان در اراک زنده می‌شود؟

آلومینیوم اراک در سومین بازی متوالی خود با تیمی بازی می‌کند که برای بقا تلاش خواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، صنعت نفت آبادان که تا قبل از مسابقه اخیر با مس رفسنجان کمترین شانس را برای بقا در لیگ برتر داشت، با پیروزی در این مسابقه خانگی و کسب سه امتیاز ارزشمند حالا شانس بیشتری برای حفظ سهمیه خود به دست آورده است.

فراز کمالوند و شاگردانش که به امتیاز 19 رسیده‌اند در 4 هفته پایانی لیگ برتر برای بقا به آب و آتش خواهند زد و برای این منظور با برد اخیر روحیه بیشتری هم پیدا کرده‌اند.

نفتی‌ها حالا خود را برای مسابقه سخت و حساس با آلومینیوم اراک در هفته بیست و ششم لیگ برتر آماده می‌کنند. آنها با تیمی بازی دارند که در دو هفته گذشته نیز با دو قعرنشین دیدار کرده است. اراکی‌ها دو بازی گذشته خود را مقابل فولاد خوزستان و پیکان تهران برگزار کردند که از این دو بازی 4 امتیاز کسب کردند و بازنده نشدند.

فراز، رودرروی صخره سخت قعرنشینان لیگ

بی‌شک بازی کردن با شاگردان مجتبی حسینی که توانایی‌های فنی خود را به خوبی نشان داده‌اند، روز سختی را می‌تواند برای فراز کمالوند رقم بزند. این سرمربی باتجربه اما امید دارد با توجه به نبرد حساس فولاد مقابل استقلال و دیدار رودرروی نساجی و استقلال خوزستان با پیروزی در اراک در جدول بالاتر بیاید و از شانس بقای بیشتری برخوردار شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا