ورزش

توصیه شیری به پرسپولیسی‌ها: ریسک ممنوع!

اوسمار باید حفظ شود

بازیکنان پرسپولیس باید از خودگذشتگی داشته باشند.

به گزارش “ورزش سه”، مهدی شیری هافبک سابق پرسپولیس درباره از دست رفتن موقعیت‌های زیاد گلزنی در بازی قبلی مقابل هوادار می‌گوید: عناصر تهاجمی پرسپولیس بازیکنانی بسیار خوب و جزء بهترین‌های ایران هستند اما با وجود این فکر می‌کنم باید گذشت بیشتری بین بازیکنان باشد. عیسی و اورونوف در چند فرصت می‌توانستند بازیکنان دیگر را صاحب موقعیت گل کنند که این از خودگذشتگی را نداشتند و شاید به نوعی راحت گرفتن حریف موجب شد تا از موقعیت‌های زیادی که نصیب تیم شده بود فقط دو موقعیت گل شود.

او درباره افت اورورنوف در این بازی هم می‌گوید: به هرحال همه تیم‌ها تاکتیک خاص خودشان را دارند و بازیکنان شاخص تیم‌های دیگر را مهار می‌کنند تا بازیکنانی مثل اورونوف را تحت فشار قرار دهند. شاید به همین دلیل اورونوف نتوانست به آن شکلی که انتظار می‌رفت موفق باشد.

شیری درباره غیبت سروش رفیعی در آن مسابقه و تاثیرش روی کیفیت بازی این تیم هم می‌گوید: سبک بازی سروش با بقیه هافبک‌های پرسپولیس متفاوت است و کسی نمی‌تواند منکر سهم بالای او در کسب موقعیت‌ها شود اما با وجود این بقیه بازیکنان پرسپولیس جور سروش را کشیدند و موفق شدند.

توصیه شیری به پرسپولیسی‌ها: ریسک ممنوع!

او درباره موقعیت‌هایی که پرسپولیس به هوادار داد هم صحبت می‌کند: بازیکنان پرسپولیس اشتیاق زیادی به حمله دارند به همین دلیل تمرکز خوبی روی دفاع ندارند و خیلی جلو می‌کشند که این خیلی خطرناک است. به نظر ما در فنی باید برای این مسئله فکر اساسی داشته باشد و حتماً بازیکنان خط دفاعی و هافبک‌های دفاعی تیم را توجیه کنند که تیم در ضدحملات و حمله‌های حریفان غافلگیر نشود.

شیری در خصوص سه بازی بعدی پرسپولیس و مصاف با تیم خوب شمس آذر می‌گوید: از حالا نباید حواس پرسپولیس معطوف به تیم قزوینی باشد. بازیکنان فقط باید به تیم استقلال خوزستان فکر کنند تا بعد از اینکه تیم اهوازی را شکست دادند با روحیه و بررسی همه شرایط به مصاف شمس آذر بروند.

او درباره ادامه همکاری با سرمربی برزیلی پرسپولیس هم می‌گوید: عملکرد اوسمار در پرسپولیس مثبت بوده به همین دلیل شخصاً معتقدم مربی برزیلی باید برای فصل آینده حفظ شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا