ورزش

افسوس عبادی‌پور: سه چهار بازی را باید می‌بردیم

بهترین بازی ایران در لیگ ملت‌ها بود

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران می‌گوید این تیم در تمام دیدارها، به جز یکی دو دیدار، نتیجه را به اشتباهات کوچک واگذار کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2024 از 15 خرداد در شهرهای کوکورا ژاپن (گروه سوم) و اوتاوا کانادا (گروه چهارم) آغاز شده‌ است و با 32 مسابقه در مدت 6 روز تا 20 خرداد پیگیری خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 6:30 امروز (پنج‌شنبه 17 خرداد) در دومین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف برزیل رفت و سه بر یک مغلوب پرافتخارترین تیم دنیا شد.

میلاد عبادی‌پور پس از این دیدار اظهار کرد: نمی‌توانم بگویم که خوشحالیم اما بازیکنانمان امروز پرفورمنس خوبی را از خودشان به نمایش گذاشتند و این نویدبخش رسیدن روزهای بهتری برای تیم ملی والیبال ایران است. امیدوارم تا پایان این تورنمنت به این روند ادامه دهیم و قطعا ادامه این روند موجب کسب پیروزی خواهد شد. امروز برابر بهترین تیم دنیا بازی کردیم که قدر پوئن‌های کوچک در ابتدای مسابقه را می‌داند.

عبادی‌پور با اشاره به اشتباهات فردی بازیکنان عنوان کرد: من چندین بار به این نکته اشاره کردم که در تمام دیدارهایمان به جز یکی دو دیدار، فقط به همین اشتباهات کوچک نتیجه را واگذار کردیم که می‌توانم بگویم این مسئله به کسب تجربه بازیکنان باز می‌گردد تا در آینده دیگر این اتفاقات تکرار نشود.

وی در خصوص جنب و جوش زیادش در کنار زمین گفت: یکدلی در تیم‌مان بیشتر از گذشته شده است، زمانی که بیرون زمین هستید مسلما آن انرژی‌ای که در زمین می‌گذارید را صرف نخواهید کرد و باید حواستان به بازیکنانی که داخل زمین هستند باشد و من تجربه چنین شرایطی را داشتم که وقتی در زمین هستید در برخی از لحظات رقابت، دیگر جانی برای شما باقی نمی‌ماند و نیازمند یک حمایت هستید که این حمایت می‌تواند از طرف تماشاگران، سرمربی یا بازیکنان و دوستانی که بیرون زمین هستند، اتفاق افتد. امروز بازیکنان‌مان نشان دادند که این تیم یک‌دل است. درست است که در هیچ دیداری به برتری نرسیدیم و نتایج را واگذار کردیم، اما خب در چند دیدار بهترین نمایش خود را ارائه دادیم و فقط به اشتباهات کوچک نتیجه را واگذار کردیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: اگر این اشتباهات نبود، دست‌کم از شش دیدارمان، می‌توانستیم در سه یا چهار دیدار به برتری برسیم اما این رقابت‌ها یک تجربه ارزشمند برای تیم ایران و به خصوص بازیکنان جوانمان است که راهی خیلی طولانی در پیش دارند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا