ورزش

پرچم کمک علیه بازگشت ستاره سپاهان به روزهای خوش

پرچم داور مانع ادامه شادی اسدی؛

رضا اسدی روز گذشته بار دیگر از روی نیمکت کار را در یک بازی سپاهان آغاز کرد.

به گزارش ورزش‌سه ، شرایط برای رضا اسدی طی یکی دو فصل اخیر پرفراز و نشیب و شبیه داستان‌هایی بوده که قهرمان داستان حضور در موقعیت‌های متفاوتی را تجربه می‌کند.
اسدی فصل گذشته پس از پیوستن پاکو خمس به تراکتور توانست دوباره اوج بگیرد و در ابتدای فصل جاری به عنوان یکی از پرهیاهو‌ترین ستاره‌های فوتبال ایران به سپاهان پیوست.
اسدی در سپاهان هم روند تراکتور را تکرار کرد و امیر قلعه‌نویی مجاب شد تا به واسطه نمایش‌های خوبی که این بازیکن طی نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم و نیم فصل اول لیگ بیست و سوم داشت او را با خود به جام لات‌های آسیا ببرد.
با این حال شرایط برای رضا اسدی طی هفته‌های اخیر خیلی خوب پیش نرفته و او پس از مصدومیتی که با آن چند هفته دست به گریبان بود حالا از ترکیب اصلی سپاهان هم دور شده است؛ اتفاقی که علاقمندان به فوتبال و هواداران سپاهان به آن عادت ندارند و معمولا اسدی را در بین ۱۱ بازیکن اصلی سپاهان دیده‌اند.

پرچم کمک علیه بازگشت ستاره سپاهان به روزهای خوش
2019267
2019265
2019264
لحظه باز شدن دروازه استقلال خوزستان روی پاس تماشایی فرشاد احمدزاده و ضربه سر رضا اسدی. سپاهان در این لحظه با نتیجه ۱۱ کار را دنبال می‌کرد و این گل می‌توانست سه امتیاز را به حساب آنها بریزد، اما در نهایت بازی با همان تساوی یک بر یک تمام شد.

البته شاید هم دلیل این موضوع مصدومیت باشد و این بازیکن به همین دلیل در دو دیدار برابر پرسپولیس و استقلال خوزستان از روی نیمکت کار را آغاز کرده است.
اسدی روز گذشته پس از ورود به زمین در مصاف با استقلال خوزستان هم موفق به گلزنی شد ولی ضربه سر تماشایی او در شرایط آفساید وارد دروازه حسن پورحمیدی شد تا کمک پرچمش را بالا ببرد و مانع خوشحالی او شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا