ورزش

آلبوصبیح: در شمس آذر باید بدوی و پرس کنی

مسئولیت پوشش تمام جاهای زمین با من است

صادق آلبوصبیح از فصل خاصی که در تیم شمس آذر پشت سر گذاشت صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، لیگ بیست و سوم با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید و در پایان فصل گذشته، شمس آذر قزوین با حضور سعید دقیقی از تیم‌های شگفتی ساز فوتبال ایران بود که با داشتن ستارگان جوان خود، نتایج بسیار درخشانی کسب کرد. یکی از بازیکنانی که در تیم شمس آذر موفق شد درخشان ظاهر شود و عملکرد خوبی از خود به اجرا بگذارد، صادق آلبوصبیح هافبک دفاعی شمس آذر بود که در طول فصل گذشته توانمندی خودش را در مرکز زمین نشان داد و از نفرات بسیار اثرگذار قزوینی‌ها در فصل گذشته بود. 
مصاحبه با او درباره فصلی که گذشت…

-شمس آذر در این فصل مقابل مدعیان از جمله پرسپولیس، استقلال و سپاهان عملکرد تحسین برانگیزی از خود به اجرا گذاشت اما در دو بازی آخر خوب نبودید. 
ما می‌دانستیم روبروی یک تیم بزرگ بازی داریم. قبل از بازی مقابل پرسپولیس هم حساسیت بازی مشخص بود و همه هواداران فوتبال ایران به قزوین چشم دوخته بودند چون نتیجه بازی پرسپولیس و شمس آذر، برای قهرمانی تعیین کننده بود. کادرفنی از ما می‌خواست مثل تمام بازی‌ها باتمام توان در بازی حاضر باشیم و از نام شمس آذر و هواداران تیم دفاع کنیم ما تمام تلاشمان را کردیم اما پرسپولیس تیم باتجربه و قدرتمندی بود. بازی سپاهان هم برای ما پایان سختی را رقم زد اما در کل فصل خوبی داشتیم.

کارکردن با سعید دقیقی چطور بود؟
من از آقای دقیقی تشکر می‌کنم و ممنونم که در این دو فصل به من اعتماد کردند‌ تقریبا در همه بازی‌ها به عنوان هافبک دفاعی فیکس بودم و آقای دقیقی از من خواست هم آزادی عمل بیشتری داشته باشم. در فاز دفاع و حمله، پوشش پشت سر مدافع و مسدود کردن کانال‌های کناری بر عهده من بود. از طرفی چون سبک و شیوه آقای دقیقی پرس و بازی از بالا هست باعث می‌شد دوندگی و جنگندگی بیشتری داشته باشیم.

آلبوصبیح: در شمس آذر باید بدوی و پرس کنی

-از نگاه خودت کدام بازی لیگ امسال سخت بود و کدام بازیکن تیم حریف تو را بیشتر اذیت کرد؟
بازی مقابل گل گهر و نوید عاشوری بسیار برای من سخت بود.

-به عنوان یک بازیکن جنوبی، در شمس آذر قزوین جو خاصی از هواداران را دیدی و این موضوع برای تو چگونه بود؟
بدون شک هوادارن قزوینی از بهترین و متعصب‌ترین هواداران کشور هستند. اگر هواداران و حمایتشان نبود، بدون شک این عملکرد را نداشتیم. همیشه کنار ما بودند و من شخصا محبتشان را از یاد نمی‌برم. همیشه به من لطف داشتند و من را مورد لطف و حمایت خودشان قرار دادند. از همه آنها ممنون هستم. امیدوارم در طول فصل، توانسته باشم یک ذره از لطف و محبتشان را جبران کرده باشم.

-خودت چه نمره‌ای به فصلت می‌دهی؟
نمره و عملکردم را هواداران و اهل فن تشخیص می‌دهند. من فقط یک هدف و وظیفه دارم و آن  هم این است که از فوتبال لذت ببرم و بهترین عملکردم را در تمرین و بازی‌ها به نمایش بگذارم و علاوه بر این، همه دستورات کادرفنی را یکی یکی انجام بدهم.

-کلام اخر؟
در آخر از مردم قزوین، هواداران عزیز، مالکین باشگاه، کادرفنی، شخص مدیرعامل جناب آقای شهاب زندی، کادر پزشکی، تدارکات و همه عوامل باشگاه بخصوص بازیکنان تشکر می‌کنم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا