ورزش

امیری – گولسیانی، دو گل حیاتی و پر سر و صدا

دو گلی که با ارسال وحید امیری و گئورگی گولسیانی در فصل اخیر به دست آمد پر سر و صدا شد.

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس موفق شد در یک دیدار سخت و نفسگیر با گل دقیقه 95 مس رفسنجان را شکست داده و با این پیروزی  رسیدن به امتیاز 68  یک قهرمانی دراماتیک را تجربه کند.
تک گل سرخ ها بعد از ریباند یک ضربه کرنر با ارسال وحید امیری و ضربه سر گئورگی گولسیانی به  دست آمد که البته سر و صدای زیادی به پا کرد. بلافاصله بعد از پایان بازی تصاویر فریز شده و ویدئوی این گل به خاطر موقعیت مشکوک به آفساید گولسیانی در فضای مجازی و سایت های خبری منتشر شد و حتی خود پرسپولیسی‌ها روی آفساید بودن آن صحه گذاشتند.
جالب اینکه پرسپولیس در هفته سوم همین فصل لیگ برتر و در بازی رفت مقابل ذوب آهن که حدود 9 ماه قبل برگزار شده بود هم یک گل با ارسال وحید امیری و ضربه سر گ ولسیانی به ثمر رسانده بود که آن گل هم سر و صدای زیاد به پا کرد. در آن بازی پرسپولیس در نیمه نخست با گل به خودی سروش رفیعی بازنده به رختکن رفت اما در نیمه دوم  بعد از حملات فراوان بالاخره با سانتر وحید امیری و ضربه سر  گولسیانی از شکست فرار کرد.

امیری – گولسیانی، دو گل حیاتی و پر سر و صدا

نکته اینکه آن گل در موقعیت آفساید به دست آمد که در تصاویر تلویزیونی اشتباه کمک داور مشخص بود و برخلاف گل قهرمانی می‌شد به راحتی روی تصویر نظر داد و مردود بودن گل را قطعی دانست.

جالب اینکه هر دو گل غیر از اینکه ارسال کننده و زننده ثابتی داشتند در یک بازه زمانی شبیه هم به ثمر رسید. گل بازی با ذوب آهن در دقیقه 86 و گل دیدار مقابل مس رفسنجان در دقیقه 85 به دست آمد.
گل اول باعث شد پرسپولیس از یک شکست خانگی فرار کند و گل دوم یک پیروزی  حیاتی و جام قهرمانی را برای سرخ‌ها به ارمغان آورد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا