ورزش

پیروانی: همه آرزو دارند در پرسپولیس بمانند

افشین پیروانی در خصوص وضعیت تمدیدی‌های باشگاه پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس بعد از بازی با نساجی گفت: در بازی پرسپولیس و نساجی چون تمام فضا قرمز است من لذت می‌برم. نساجی یک تیم خوب و خصوصی است و مطمئنا در لیگ می‌ماند. ماهم خوب فوتبال بازی کردیم و ۳ امتیاز بازی را گرفتیم.

پیروانی در مورد شرایط پرسپولیس بعد از خصوصی‌سازی گفت: خداراشکر بعد از سالیان سال این اتفاق افتاد. باشگاه پرسپولیس هم به چند بانک سپرده شد. جا دارد از مدیرعامل بانک شهر و کسانی که حمایت می‌کنند تشکر کنم. قبل از اینکه خصوصی شویم بانک شهر خودش را نشان داد. انشاالله اتفاقات بزرگتری را برای باشگاه نساجی رقم بزنیم.

او راجع به داوری گفت: راجع به داوری نمی‌توانیم حرف بزنیم. ده نفره شدیم ولی فکر می‌کنم قضاوت در مجموع خوب بود. انشاالله در هفته‌های بعد هم داوری خوب باشد.

پیروانی در پاسخ به خبرنگار مازندرانی که گفت پرسپولیس در صحنه گل فیرپلی را رعایت نکرده گفت: انشاالله در بازی‌های بعد فیرپلی را هم رعایت می‌کنیم.

ویدئو: 332044

مدیر تیم پرسپولیس در مورد وضعیت تمدیدی‌ها گفت: این سوالات مدیریتی است که آقای درویش باید پاسخ بدهد ولی همه آرزوی‌شان است در پرسپولیس بمانند و با این تیم ادامه دهند. باشگاه تمام تلاشش را می‌کند با بازیکنان بزرگ تمدید کند و یک سری بازیکنان جدید اضافه کند چون این هواداران از پرسپولیس قهرمانی می‌خواهند. مطمئنا با نظر سرمربی قراردادها بسته می‌شود چون باشگاه به تنهایی نمی‌تواند این کار را انجام بدهد.

پیروانی در پاسخ به جریمه‌های سنگین مالی گفت: دوست عزیز شما دنبال جریمه ما هستی! شوخی کردم و فکر می‌کنم جریمه‌ها سنگین است. به نظر من باید حرفه‌ای‌تر عمل بشود.

او در مورد سفر هوایی پرسپولیس به قائمشهر گفت: در فوتبال حرفه‌ای باید سخت افزار مناسب را داشته باشیم. با هواپیما ۴۰ دقیقه‌ای رسیدیم و خوب استراحت کردیم و نتیجه‌اش را هم دیدید. همه دارند تلاش می‌کنند که این اتفاق بیفتد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا