ورزش

اعلام ترکیب تراکتور برای پایین کشیدن استقلال

اسامی یازده بازیکن منتخب تراکتور برای دیدار حساس برابر استقلال اعلام شد.

به گزارش “ورزش سه”، یکی از حساس ترین دیدارهای امروز لیگ برتر که ممکن است روی تعیین قهرمان لیگ نیز اثرگذار باشد، میان تیم های استقلال و تراکتور برگزار خواهد شد. تبریزی ها در استادیوم خانگی خود به مصاف صدرنشین لیگ می روند و امیدوارند که دست پر از زمین خارج شوند.

حمید مطهری که در نخستین تجربه حضور روی نیمکت تراکتور توانست با برتری برابر ذوب آهن تیمش را به مرحله بعد جام حذفی برساند، امروز نیز با ترکیب زیر تیمش را روانه میدان کرده است.

حسین پورحمیدی که با درخشش مقابل ذوب آهن و مهار دو ضربه پنالتی نقش مهمی در صعود تیمش داشت، در درون دروازه قرار گرفته است.

خط دفاعی تراکتور از دو بازیکن باتجربه سرخابی ها تشکیل شده است. شجاع خلیل زاده که بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بسته است، به همراه عارف آقاسی در مرکز خط دفاعی بازی می کنند.

اعلام ترکیب تراکتور برای پایین کشیدن استقلال

در سمت راست و چپ خط دفاع تراکتور نیز از بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس استفاده شده است. مهدی شیری در جناح راست بازی می کند و محمد نادری با سابقه بازی برای هر دو تیم سرخابی ها، وظیفه بازی در سمت چپ را برعهده دارد.

ریکاردو آلوز که رقابت سختی برای کسب عنوان بهترین پاسور لیگ را با جلالی دارد، در مرکز زمین بازی می کند. روی دست او، سیدمهدی حسینی و گوستاوو واگنین حضور دارند تا خط میانی تبریزی ها از سنگینی و تجربه بالایی برخوردار باشد.

مهدی هاشم نژاد به عنوان وینگر چپ و رحمان جعفری نیز در پست وینگر راست بازی می کنند و بالاخره اینکه تک مهاجم تراکتور در این مسابقه، امیرارسلان مطهری است که مقابل تیم سابقش به میدان می رود:

ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال:
حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا