ورزش

بردی دیگر برای بوکسورهای ایران در انتخابی المپیک

بوکسور سبک وزن ایران موفق شد نخستین مبارزه خود در انتخابی المپیک را با پیروزی پشت سر بگذارد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایسنا، بعد از ظهر امروز (پنج‌شنبه – ۱۰ خرداد ۱۴۰۳) در ادامه رقابت‌های بوکس انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، مهدی پرویزی بوکسور سبک وزن ایران موفق شد نخستین مبارزه خود در این رقابت‌ها را کسب کرده و راهی دور دوم این مسابقات شود.

طبق جدول مسابقات مهدی پرویزی که در دور نخست استراحت داشت، در وزن ۵۱ کیلوگرم با ابراهیم عمر از آلمان دیدار کرد و در حالی که راند نخست را باخته بود، در راند دوم و سوم با جنگندگی‌ بالا و ضربات متعدد، حریف را گرفتار کرد و به برتری رسید. پرویزی در مرحله بعد با مشتزنی‌ از سریلانکا مصاف می‌دهد.

ساعاتی قبل نیز در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این کیم‌ جین‌ از کره‌جنوبی‌ و سباستین‌ از دانمارک را شکست داده بود به مصاف گانزوریگ‌ از مغولستان رفت و این حریف را نیز مغلوب کرد تا در دور چهارم با رافائل هووانسیان‌ از ارمنستان برود.

فردا جمعه در ادامه این رقابت‌ها، مهدی پرویزی با گوداکان دالاگ‌ از سریلانکا و میثم قشلاقی با هووانسیان‌ از ارمنستان مصاف می‌دهند.

آخرین مرحله رقابت‌های بوکس گزینشی المپیک پاریس از روز جمعه (چهارم خرداد) با حضور بیش از ۶۰۰ بوکسور در دو بخش زنان و مردان به میزبانی تایلند و در بانکوک آغاز ‌شده است. تیم ملی کشورمان نیز با هفت بوکسور در این رویداد حضور یافته است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا