ورزش

انوشیروانی: در حال بازسازی مجموعه خود هستیم

انوشیروانی: در حال بازسازی مجموعه خود هستیم


رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: با توجه به اهمیتی که وزنه برداری دارد باید کمیته ملی المپیک نگاه ویژه‌تری به این رشته در آستانه بازی‌های المپیک داشته باشد.

به گزارش ایلنا، سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون وزنه برداری در حاشیه مراسم تجدید میثاق جامعه ورزش با آرمان‌های امام راحل (ره) اظهار کرد: همه ساله در این ایام برای تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب در مرقد امام حضور پیدا می‌کنیم. جامعه ورزش وظیفه خود می‌داند که در این مراسم حضور پیدا کند و خود را همراه با آرمان های امام راحل قرار دهد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره انتقاد برخی از وزنه برداران المپیکی از میزان حقوق در نظر گرفته شده برای آنها و اینکه آیا امکان افزایش حقوق برای آنها وجود دارد؟ خاطرنشان کرد: ما پیگیری کردیم و قول مساعد از کمیته ملی المپیک گرفتیم. البته این ماه ۳۰ میلیون تومان واریز شده است. با اهمیتی که وزنه برداری دارد باید یک مقدار با نگاه ویژه‌تر دیده شود. در کمیته ملی المپیک قول مساعد دادند که این موضوع پیگیری شود و ما نیز به وزنه برداران قول دادیم که مساله حقوق آنها برطرف شود. فقط موضوع این است که از آذر پارسال قول آن را دادند و باید حتما انجام شود که امیدوارم از طرف کمیته ملی المپیک این موضوع حل و فصل شود تا باعث کاهش روحیه وزنه برداران نشویم.

وی در پایان گفت: امیدوارم با تمهیداتی که دوستان در کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان خواهند داشت به سمت المپیک با قدرت پیش برویم چرا که المپیک سختی را پیش رو داریم و رقبا واقعا قوی هستند. تمام تلاش کادر فنی، فدراسیون و وزنه برداران این است که بهترین شرایط را برای المپیک فراهم کنیم.

وی همچنین درباره جلسه‌ای که با دبیر رئیس فدراسیون کشتی داشت، افزود: جلسه درباره مشکل آب مجموعه و به ویژه ۵ سالن بود ما هم در حال بازسازی مجموعه خود هستیم و در حال بازسازی نما قرار داریم. مشکل آب جدی است و باید چاه‌هایی که آنجا هستند لای‌روبی شوند و سطح آب را در ایامی که مشکل آب داریم درست کنیم تا فدراسیون‌ها و آن مجموعه دچار مشکل نشوند. دبیر با جلسه‌ای که گذاشت و تدبیری که صورت گرفت قرار است صورت‌جلسه شود و تمام فدراسیون‌ها با مشارکت هم در لای‌روبی چاه‌ها و رفع مشکل تاسیسات مجموعه مشارکت داشته باشند.

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا