ورزش

ادعای ستاره آرسنال: جام حق ما بود، نه سیتی!

کای هاورتز، ستاره آرسنال، می‌گوید این تیم بیشتر از آرسنال شایسته قهرمانی در لیگ برتر انگلیس بوده است.

به گزارش “ورزش سه”، آرسنال روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات روبه‌روی اورتون به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۱-۲ شکست دهد اما این پیروزی برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات کافی نبود.

این منچسترسیتی بود که با کسب پیروزی در بازی هم‌زمان برابر وستهم توانست جام قهرمانی را از آن خود کند و حالا به رکورد چهار قهرمانی متوالی در لیگ برتر انگلیس رسیده و برای دومین سال متوالی هم شاگردان میکل آرتتا را در رسیدن به این جام ناکام گذاشته است.

ادعای ستاره آرسنال: جام حق ما بود، نه سیتی!

هاورتز پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با تی ان تی اسپورت اظهار داشت: «چه حرفی می‌توانم بزنم؟ برای همه هواداران آرسنال و برای خودمان متاسف هستم. ما با تمام وجود جنگیدیم اما کافی نبود. شاید دو یا سه ماه دیگر بگوییم که رقابت خوبی بود اما در حال حاضر احساس من این است که شایستگی ما برای قهرمانی بیشتر بود. در نهایت تلاش ما کافی نبود اما سال بعد باز هم با تمام وجود می‌جنگیم.

پیروزی با بازگشت به بازی برابر اورتون؟ ما بار دیگر شخصیت بزرگ خودمان را نشان دادیم، آنها کار را برای ما ساده نکردند. از همان دقیقه اول فقط با زمان بازی کردند. آنها سعی کردند روی هر پرتاب اوت و هر توپ زمان را از ما بگیرند.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا