ورزش

آرسنالی‌ها الدترافورد را سوژه کردند: این چه ورزشگاهیه!

الدترافورد غرق شد

کلکسیون مشکلات منچستر یونایتد امشب با صحنه‌های شرم‌آور نشت آب از سقف استادیوم الدترافورد تکمیل شد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم اریک تن‌هاخ امشب نسبت به شکست ۴-۰ دوشنبه گذشته مقابل کریستال پالاس بهتر بازی کرد اما درنهایت متحمل باخت ۱-۰ برابر آرسنال شد.

در اکثر بازی‌های گذشته، هوای منچستر آفتابی بود اما زمانی که رعد و برق و بارش باران در اواخر دیدار امشب آغاز شد، مشکلات مربوط به سقف ورزشگاه الدترافورد بار دیگر آشکار شد.

سیلابی بزرگ از سقف به زمین سرازیر شد و بسیاری از هواداران را وادار کرد تا آن قسمت را ترک کنند یا به دنبال پوششی برای خود باشند، در حالی‌که بسیاری از تماشاگران در فضای مجازی هم نسبت به وضعیت این استادیوم ابراز تأسف کردند.

یکی از هواداران نوشته است:«کاملا شرم‌آور است. خلاصه‌ای از بی‌توجهی گلیزرها به منچستر یونایتد.»

آرسنالی‌ها الدترافورد را سوژه کردند: این چه ورزشگاهیه!

هواداری نوشته:«مالکان از مسئولیت‌هایشان فرار می‌کنند و همین باعث شده است که ما در داخل و خارج از زمین از رقبا عقب بیفتیم.»
دیگری نوشت:«هواداران یونایتد لایق وضعیت بهتری هستند! سقف را درست کنید.» کاربری نوشته:«این باشگاه از هر نظر پوسیده شده است.»
در سمت دیگر هواداران آرسنال نیز با پست‌هایی در فضای مجازی شرایط منچستر یونایتد را مورد تمسخر قرار دادند. برخی از آنها وضعیت سقف را به بهانه‌های تن‌هاخ پس از شکست‌ها ارتباط دادند و مدعی شدند که این سرمربی دلیل باخت مقابل آرسنال را خراب شدن سقف یونایتد خواهد دانست.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا