ورزش

آتالانتا می‌تواند رم را به چمپیونزلیگ ببرد

علی‌رغم قطعی شدن سهمیه چمپیونزلیگ آتالانتا، رم همچنان شانس حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان را دارد.

به گزارش “ورزش سه”، با پیروزی شاگردان جان‌پیرو گاسپرینی مقابل لچه، اکنون تکلیف پنج سهمیه سری A برای فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا مشخص شده است: اینتر، میلان، یوونتوس، بولونیا و آتالانتا راهی چمپیونزلیگ می‌شوند اما همچنان این امکان وجود دارد که سری A در فصل آینده شش سهمیه لیگ قهرمانان داشته باشد.

تیم برگامو که خود را برای فینال لیگ اروپا مقابل بایر لورکوزن آماده می‌کند، پس از سه سال غیبت در چمپیونزلیگ راهی این رقابت می‌شود.

با اینکه آتالانتا رتبه پنجم را برای خود قطعی کرده و رم و لاتزیو نمی‌توانند به این باشگاه در رده پنجم برسند، اما شانسی برای رسیدن سهمیه چمپیونزلیگ به تیم ششم جدول وجود دارد، اما به شرط رخ دادن اتفاقاتی خاص.

آتالانتا می‌تواند رم را به چمپیونزلیگ ببرد

رم و لاتزیو برای اینکه شانس حضور در چمپیونزلیگ فصل بعد را داشته باشند، باید امیدوار باشند که آتالانتا لورکوزن را شکست دهد و قهرمان لیگ اروپا شود. اینکه تیم آماده ژابی آلونسو تاکنون در این فصل شکست نخورده، اما در فوتبال هیچ اتفاقی بعید نیست.

اگر آتالانتا قهرمان لیگ اروپا شود و فصل را در رتبه پنجم به پایان برساند، تیم ششم سری A هم به چمپیونزلیگ می‌رسد. یک شانس بزرگ دیگر برای شاگردان دنیله ده‌روسی.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا