ورزش

پائز از این بازیکن بهترین فرمش را می‌خواهد

امین اسماعیل‌نژاد شب چندان خوبی را مقابل صربستان سپری نکرد.

به گزارش “ورزش سه”، بامداد امروز تیم ملی والیبال ایران در اولین مرحله از ماجراجویی خود در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال، به مصاف صربستان رفت که در پایان با نتیجه 3 بر یک متحمل شکست خورد و شاگردان پائز از حالا در فکر دیدار خودشان برای در تاریخ پنجم خرداد هستند. 

با این حال امین اسماعیل‌نژاد، ستاره والیبالیست ایران، در بازی عملکرد متوسطی از خود به اجرا گذاشت و توانست با کسب 13 امتیاز پس از صالحی و برابر با کاپیتان میلاد عبادی‌پور بالاترین امتیاز را کسب کرده باشد اما کیفیت بازی او با توجه به چیزی که در گذشته در ذهن مردم ایران گذاشته، تفاوت بسیار زیادی داشت.

اسماعیل‌نژاد که فصل گذشته را در ورونای ایتالیا گذارند، به عنوان مرد پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران مشخصا پائز برای استفاده از او برنامه‌ریزی کرده و از جدال برابر صربستان مشخص بود که حساب ویژه‌ای روی این بازیکن 27 ساله باز کرده است و در طرف مقابل اسماعیل‌نژاد برای درخشش در این پست، آن هم در این تورنمنت موظف است که تمام توان خودش را به کار بگیرد.

او از ورژنی که در تیم ملی والیبال ایران به اجرا گذاشته بود، مقداری فاصله گرفته اما با توجه به فرمی که از او در سری آ دیده‌ایم، امید است که با بازیابی ورژن مطلوبش به تیم کمک کند تا شرایط به کام تیم تحت هدایت پائز رقم بخورد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا