ورزش

بارسا مجوز گرفت: نوکمپ با یک سورپرایز ساخته می‌شود

بارسلونا چراغ سبز آتش‌نشانان را برای پروژه اسکای‌واک دریافت کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه بارسلونا برای افتتاح و استفاده از اسکای‌ واک که قرار است گیلاس روی کیک ورزشگاه اسپاتیفای نوکمپ باشد، مجوزهای لازم را دریافت کرده است.

بر اساس اخبار اخیر، یکی از هیجان‌انگیزترین ویژگی‌های سقف جدید استادیوم اسپاتیفای نوکمپ، قابلیت «اسکای واک» خواهد بود، مسیری که در آن مناظر خیره‌کننده‌ای از استادیوم از ارتفاع حدود ۷۰ متری و همچنین مناظر خیره‌کننده‌ای از شهر بارسلونا را می‌توان مشاهده کرد.

طبق گفته موندو دپورتیوو، النا فورت، معاون سازمانی بارسلونا، قبلا در جلسه باشگاه در تاریخ ۱۱ آوریل به اعضا توضیح داده بود که گفت‌وگوهایی درباره تضمین امنیت اسکای واک صورت گرفته است و بزودی اخبار جدیدی از راه خواهد رسید.

بارسا مجوز گرفت: نوکمپ با یک سورپرایز ساخته می‌شود

حالا که مجوزها داده شده‌اند بارسلونا می‌تواند اسکای واک را کامل کند و مسیر ساخت آن را پیش ببرد. بر اساس شنیده‌ها، تا زمانی که سقف ورزشگاه به‌طور کامل نصب نشود، اسکای واک تکمیل نخواهد شد.

بنابراین تا تابستان ۲۰۲۶ نمی‌توان از آن استفاده کرد و لذت برد. پروژه اسکای واک قرار است یک تور و گردشگری ویژه در نوکمپ باشد که در آن هواداران برای تماشای شهر از سقف استادیوم بلیت ویژه‌ای را خریداری خواهند کرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا