ورزش

هشدار شوماخر درباره سقوط ردبول

رالف شوماخر راننده پیشین و کارشناس برجسته کنونی فرمول یک درباره عملکرد تیم ردبول اتریش در فصل جاری این رقابت‌ها به اظهارنظر پرداخت.

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فرمول یک آلمان، رالف شوماخر در این مورد گفت: وقتی برنده می‌شوید، همه چیز بسیار خوب است و ردبول هم‌اکنون یک تیم پیروز محسوب می‌شود، اما باید دید بعد از آن چه اتفاقی می‌افتد. کریستین هورنر (رئیس ردبول) هنوز هم با فشار زیادی مواجه است و باید اوضاع را در دست بگیرد. این در مورد پرسنل مدیریت نیز صدق می‌کند و خطرناک است. ردبول در حال حاضر واقعاً در معرض خطر سقوط به سطح تیم‌های متوسط ​​است.

وی همچنین درباره روابط کنونی لوئیس همیلتون راننده انگلیسی و قهرمان هفت دوره فرمول یک با مرسدس بنز که آخرین فصلش را در این تیم سپری می‌کند، اظهار داشت: روابط آنها شروع به گسست کرده است. در گرندپری اخیر موناکو، مرسدس فقط یک آپدیت برای خودروی جورج راسل داشت. از سوی دیگر همیلتون به صراحت اعلام کرد که در شرایط نامساعدی قرار دارد. من او را درک می‌کنم، اما فراموش نکنیم که همیلتون تیمی را ترک می‌کند که شروع به تمرکز روی جورج راسل کرده است. با این حال همیلتون هنوز یک راننده در کلاس جهانی است. او همچنان دنبال یک عنوان هشتمی است و بدیهی است به خوبی می‌داند که اکنون در مرسدس این عنوان دست‌نیافتنی خواهد بود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا