ورزش

رامین مسئولیت‌پذیرتر از همیشه در اردوی سپاهان

رامین رضاییان مدافع راست تیم فوتبال سپاهان در مصاف با ملوان یکبار دیگر با شرح وظایف متفاوتی وارد زمین شده بود.

به گزارش ورزش‌ سه، سپاهان در شرایطی به مصاف با ملوان رسید که رامین رضاییان پس از نیمکت نشینی مقابل مس رفسنجان و استراحتی که مورایس به او برای حضور آماده‌دتر در جام حذفی داده بود، در ترکیب اصلی قرار داشت و یکبار دیگر به عنوان یک بازیکن کلیدی وارد زمین شد. 

اما در این مسابقه نکته قابل توجه درباره بازی سپاهان احتیاطی بود که مورایس در دستور کار شاگردانش قرار داده و این تصمیم بیشتر از هر بازیکنی رامین رضاییان را تحت تاثیر قرار داده که میل زیادی برای حضور در حملات دارد. البته مثل همیشه رامین هر طور شده خودش را به حملات تیم اضافه می‌کرد و دو سه مرتبه تا آستانه گلسازی و گلزنی هم پیش رفت، اما در فاز دفاعی نیز اجازه نداد شاگردان تارتار از فضای ایجاد شده پشت او استفاده ببرند. 

رامین مسئولیت‌پذیرتر از همیشه در اردوی سپاهان

رضاییان در حال پایان دادن به دومین سال حضورش در سپاهان است و حداکثر تا پایان فصل ۵ بازی دیگر پیش روی این بازیکن و سایر بازیکنان سپاهان قرار دارد. در پایان فصل قرارداد رضاییان با باشگاه اصفهانی تمام می‌شود و هنوز خبری مبنی بر تمدید با این بازیکن منتشر نشده است. 

سال گذشته پس از برگزاری آخرین مسابقه سپاهان مقابل مس در کرمان که با تساوی تمام شد، رامین حرف‌هایی درباره جدایی احتمالی و بازگشت دوباره به لیگ ستارگان قطر زد که درنهایت با توجه به قراردادی که داشت در سپاهان ماندنی شد. با توجه به روزهای سختی که رضاییان در فصل جاری پشت سر گذاشته شاید خروج از فوتبال ایران بار دیگر به صورت جدی مورد توجه او قرار بگیرد و باید دید آیا سپاهانی‌ها می‌توانند او را راضی به ادامه همکاری برای سومین سال کنند یا خیر.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا