ورزش

شجاع در نزدیکی مدافع ایتالیایی! (عکس)

شجاع خلیل‌زاده در آخرین تمرین تیم ملی چند باری کنار رحمان رضایی دیده شد.

به گزارش “ورزش سه”، شجاع خلیل‌زاده که جایگاه خود را به عنوان باتجربه‌ترین بازیکن تیم ملی تثبیت کرده، بعد از دیدار مقابل هنگ کنگ، حالا آماده بازی برابر ازبکستان می‌شود. او در اولین تمرین بعد از بازگشت به ایران، کنار رحمان رضایی دیده می‌شد تا مشخص شود ارتباط خوبی با مدافع سابق تیم ملی و دستیار کنونی امیر قلعه‌نویی دارد.

جالب اینکه شجاع باوجود دوری 7 ساله از تیم ملی، حالا به رکورد بازی ملی رحمان رضایی نزدیک شده و در صورتی که 14 بار دیگر برای تیم ملی ایران به میدان برود، از رحمان عبور خواهد کرد. شجاع در این مدت 41 بازی ملی انجام داده و احتمالا اگر در دوران کی‌روش از این کنار نبود، حالا به رکورد صد بازی ملی هم می‌رسید.

شجاع در نزدیکی مدافع ایتالیایی! (عکس)

البته رحمان رضایی نیز تا آخرین سال‌های فوتبال پیراهن تیم ملی را برتن داشت و حالا شجاع هم تلاش می‌کند تا راه او را در عرصه ملی برود.

خلیل‌زاده اما باتوجه به درخشش در تراکتور و موقعیت خاص در تیم باشگاهی، امیدوار است در فصل جدید نیز درخشش خود را ادامه دهد تا به تیم ملی ایران دعوت شود. این در حالی است که امین حزباوی که در بازی قبلی کنار او بازی کرد، تنها 21 سال دارد و این دو زوج جالبی را با یکدیگر ساخته‌اند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا