ورزش

شجاع: این رکورد برای حمید مطهری است

هواداران تراکتور لایق قهرمانی هستند اما…

شجاع خلیل‌زاده می‌گوید اگر تراکتور نتیجه نگرفته تقصیری متوجه محمدرضا زنوزی نیست.

به گزارش “ورزش سه”، شب گذشته تراکتور موفق شد در آخرین بازی فصل با نتیجه سه بر صفر صنعت نفت آبادان را شکست دهد تا یاران شجاع خلیل‌زاده با کسب بردی دلچسب فصلی دشوار را در رتبه چهارم به پایان برسانند.

شجاع خلیل‌زاده پیش از ورود به اردوی تیم ملی در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت: نمایش خوبی داشتیم و خوشحالم که این برد مهم را کسب کردیم. اگرچه بازی تشریفاتی و رتبه هر دو تیم مشخص بود اما ما وظیفه داشتیم برای خوشحالی هواداران و نام و اعتبار تیممان با بیشترین انگیزه وارد زمین شویم و خداراشکر این انگیزه ما به عملکرد خوب و کسب سه امتیاز ختم شد.

او درباره فصلی که برای تراکتور گذشت، توضیح داد: در ابتدا دوست دارم از زحمات آقای خمس تشکر کنم که خیلی برای این تیم زحمت کشید و واقعا دلسوزانه در تیم ما تلاش می‌کردند. در پایان فصل هم آقای مطهری توانستند شرایط روحی روانی و فنی تیممان را بهتر کنند و شما دیدید که چه نتایج خوبی کسب کردیم و اگر حریفمان یک لغزش کوچک داشت، میتوانستیم در جدول هم یک رده بالا بیاییم.

کاپیتان تراکتور در خصوص انتقادات از مطهری عنوان کرد: هرکسی حق دارد انتقاد کند اما من به عنوان کاپیتان تیم چیزی که دیدم را باید بگویم. آقای مطهری تمام این مدت در باشگاه تراکتور و محل تمرین ما حضور داشتند و مشغول برنامه‌ریزی برای بهبود شرایط تیم بودند. من نمی‌توانم این را نادیده بگیرم و حتی اگر من هم نادیده بگیرم، نتایج خودش صحبت می‌کند. ما در این مدت فقط یک باخت داشتیم و حتی مقابل تیمهای مدعی هم نمایش خوبی را نشان دادیم. امیدوارم اگر نقدی هم می‌شود، منصفانه باشد.

خلیل‌زاده در در مورد شانس سهمیه آسیایی تراکتور گفت: من به بازی تیمهای دیگر کاری ندارم، همانطور که گفتم خودمان تا روز آخر زحمتمان را کشیدیم و به رسالتی که در قبال هواداران و حیثیت باشگاه داشتیم، عمل کردیم. اگر نتایجمان خوب نبود عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم فرصت جبران داشته باشیم. به نظرم چیزی جز قهرمانی شایسته تراکتور نیست و مطمئنم که روز قهرمانی تراکتور هم با اتحاد هواداران فرا خواهد رسید.

او راجع به تصمیم محمدرضا زنوزی برای واگذاری تراکتور اظهار داشت: من خبر جدیدی ندارم که در این باره بگویم اما آقای زنوزی یکی از دوست‌داشتنی‌ترین کسانی است که من از نزدیک دیدم. او برای تراکتور بسیار زحمت کشیده و بهترین امکانات را به ما داده و اگر ما نتیجه نگرفتیم، ایراد از ما بازیکنان است. آقای زنوزی زحمتشان را کشیدند و هرچه لازم داشتیم، دادند و اینجا در پایان فصل سزاوار قدردانی هستند.

شجاع در پایان در مورد شکستن رکورد بیشترین امتیاز در خصوصی سازی تراکتور توضیح داد: ببینید من گفتم که تراکتور و هوادارانش لایق قهرمانی هستند بنابراین به این موارد توجه ندارم. اما الان که گفتید دوست دارم این را به حمید مطهری تبریک بگویم چون ایشان و دستیارانشان در فضایی آمدند که کار کردن خیلی مشکل بود اما او آمد و نتایج خوبی کسب کرد و برایش خیلی خوشحالم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا