ورزش

خبر تلخ به فوتبال ایران از استادیوم زعبیل!

ستاره تیم ملی را مصدوم کردند؛

روز گذشته دیدار برگزار شده در استادیوم زعبیل با یک خبر ناراحت‌‍کننده برای فوتبال ایران همراه بود.

به گزارش “ورزش سه”، سعید عزت‌اللهی از آن دسته بازیکنان تیم ملی ایران است که کمتر پیش می‌آید دچار مصدومیت شود و معمولا آسیب‌های او به دلیل برخورد شدید در مسابقات رسمی است، نظیر آنچه در دو دیدار ملی برای ستاره تیم ملی پیش آمد و حتی در بازی با ازبکستان به دلیل خونریزی این بازیکن بازی برای دقایقی متوقف شد.

این بار هم مصدومیت او حاصل یک ضربه شدید در بازی با الوصل بوده است. عزت‌اللهی در این بازی چهار بازی از سوی بازیکنان حریف مورد خطا قرار گرفت و البته تا پایان مسابقه نیز در زمین ماند اما بعد از بازی و با احساس درد متوجه شد که یک مصدومیت به سراغ او آمده است.

خبر تلخ به فوتبال ایران از استادیوم زعبیل!

پیگیری خبرنگار ما حاکی از آن است که ام سی ال زانوی این بازیکن دچار آسیب شده و به همین دلیل او دو بازی پایانی لیگ ادنوک را از دست خواهد داد و فصل برایش از همین حالا به پایان می‌رسد.

عزت‌اللهی به دلیل این مصدومیت اردوی تیم ملی را هم از دست داده و در دو دیدار مهم تیم ملی برابر هنگ کنگ و ازبکستان، تیم ملی را همراهی نخواهد کرد تا آسیب‌دیدگی این بازیکن فیکس تیم ملی، خبر تلخی هم برای امیر قلعه‌نویی باشد.

با این حال سعید که کمتر در معرض مصدومیت قرار می‌گیرد، برای تمرینات پیش فصل شباب الاهلی در اختیار این تیم خواهد بود و برای آغاز فصل جدید در ترکیب این تیم به میدان خواهد رفت.

هافبک شماره شش تیم ملی که بازیکن ثابت تیم ایران محسوب می‌شود، در تیم تحت هدایت امیر قلعه‌نویی بازیکن ثابت خط هافبک او بوده و البته برای فیفادی بعدی در ترکیب تیم ملی بازی خواهد کرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا