ورزش

اما و اگرهای فهرست جدید تیم ملی؛ چرا قلعه‌نویی دو کاپیتان استقلال را ندید؟

اما و اگرهای فهرست جدید تیم ملی؛ چرا قلعه‌نویی دو کاپیتان استقلال را ندید؟


در فهرست جدید تیم ملی هم چند ستاره لیگ برتری از جمله دو کاپیتان استقلال غایب بودند.

 

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای تقابل با هنگ کنگ و ازبکستان در دو هفته پایانی مرحله پیش مقدماتی جام جهانی 2026 شب گذشته از سوی کادرفنی اعلام شد و در این فهرست هم مثل همیشه اما و اگرهایی وجود دارد و غیبت نام چند بازیکن عجیب به نظر می‌رسد.

حسین حسینی که بیشترین تعداد کلین شیت در طول فصل را به همراه حسین پورحمیدی به ثبت رساند جایی در این فهرست ندارد که در نوع خودش عجیب به نظر می‌رسد. حسینی در آخرین اردوی تیم ملی حضور داشت ولی امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت این بار از پورحمیدی در کنار بیرانوند و نیازمند در ترکیب تیم ملی استفاده کند.

روزبه چشمی که در اردوی قبلی هم غایب بود همچنان جایی در فهرست امیر قلعه‌نویی ندارد و با وجود عملکرد خیلی خوبی که در این هفته‌ها در ترکیب استقلال داشت بازهم جایی در فهرست نفرات دعوت شده از سوی امیر قلعه‌نویی ندارد.

رامین رضاییان هم یکی دیگر از نفراتی است که انتظار حضورش در این اردو می‌رفت و درخشش وی در ترکیب سپاهان و آمادگی بالای او انتظار ادامه حضورش در اردوی تیم ملی را ایجاد کرده بود ولی مشخص نیست چرا قلعه‌نویی او را دعوت نکرد. به نظر می‌رسد با توجه به شرایط سنی او در پروسه جوانگرایی از فهرست تیم ملی کنار گذاشته شده باشد.

در نهایت احمد نوراللهی که همچنان در ترکیب تیم شباب الاهلی در لیگ امارات  خوش می‌درخشد هم همچنان مغضوب قلعه‌نویی است و قرار نیست میان آنها صلح و آشتی برقرار شود. نوراللهی در یک بازی تدارکاتی نسبت به سکو نشین شدن خودش معترض شد و جرو بحث او با کادرفنی باعث شد تا امروز از تیم ملی کنار گذاشته شود.

به هر جهت هر فهرستی که از سوی کادرفنی تیم ملی اعلام شود موافقین و مخالفینی دارد و در هر لیست می‌توان افرادی را نام برد که شایستگی دعوت و حضور داشتند و حالا هم سلیقه کادرفنی کنونی عدم دعوت از برخی چهره ها از جمله نفرات بالا بود.

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا