ورزش

کاپیتان شمس‌آذر به دنبال یک رکورد خاص!

پوریا سرآبادانی انگیزه‌های خاصی در بازی با سپاهان خواهد داشت.

به گزارش ورزش سه، پوریا سرآبادانی کاپیتان تیم فوتبال شمس‌آذر یکی از بازیکنان ویژه این تیم در طول فصل بوده اما در دیدار حساس مقابل پرسپولیس اشتباه بزرگی انجام داد و در دیدار مقابل سپاهان برای جبران اشتباه‌اش تلاش می‌کند.

سرآبادانی در اولین حضور لیگ برتری خود 8 گل برای شمس آذر به ثمر رسانده و در آخرین بازی لیگ به دنبال بهبود آمار خود در لیگ برتر خواهد بود، با توجه به پستی که سرآبادانی به میدان می‌رود تکرار این عملکرد کار سختی خواهد بود و او انگیزه‌های خاصی برای ثبت یک رکورد خاص را دارد.

سرآبادانی در صورتی که بتواند در این مسابقه گلزنی کند عنوان گلزن‌ترین هافبک فصل را به دست خواهد آورد و بالاتر از بازیکنانی مانند تورس، زنده‌روح و داریوش شجاعیان که در این فصل عملکرد خوبی داشتند قرار خواهد گرفت.

او از 8 گلی که به ثمر رسانده فقط یک گل را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرده و 7 گل دیگر خود را در جریان مسابقه به ثمر رسانده و این آماری قابل قبول برای هافبک میانی شمس آذر به حساب می‌آید.

سرآبادانی در بازی امروز کار سختی مقابل هافبک‌های قلدر و توانمند سپاهان خواهد داشت و یکی از بازی‌های سخت خود را پشت سر خواهد گذاشت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا