ورزش

حرف‌های مهم کاپیتان فولاد درباره شرایط این تیم

انصاری: اگر لازم باشد تمام جان‌مان را می‌گذاریم؛

ساسان انصاری حرف‌های مهمی را در میکسدزون خبری ورزشگاه ازادی خطاب به هواداران فولاد مطرح کرد.

به گزارش “ورزش‌سه”، ساسان انصاری کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی گفتگویی 5 دقیقه‌ای با خبرنگاران داشت و درباره مسائل مختلف این تیم که در آستانه سقوط به لیگ دسته اول قرار گرفته، صحبت کرد.

انصاری اینطور حرف هایش را آغاز کرد: بازی خیلی خوبی بود. با توجه به شناختی که از استقلال داشتیم، بابرنامه و خوب بازی کردیم. موقعیتی به جز صحنه گل به استقلال ندادیم. روی یک کرنر گل زدند. تیم ملی خیلی خوب بازی کرد و بچه ها فوق العاده بودند. حداقل حق ما مساوی بود. متاسفانه مقابل تیم های بزرگ یک لحظه کافی است که اشتباه کنید و ببازید. اما من به بازی تیم‌مان و بچه‌های تیم افتخار می‌کنم.

او سپس خطاب به هواداران فولاد خوزستان گفت: به نمایندگی از بازیکنان و تیم فولاد صحبتی با هواداران عزیز دارم. ما خواسته یا ناخواسته در شرایطی گیر افتادیم که ممکن است سقوط کنیم، اما من همینجا قول می‌دهم به تمام مردم خوزستان و تمام هواداران تیم که غیرممکن است تیم بیفتد. ما بازیکنان فولاد اگر شده تمام جان‌مان را می‌گذاریم، همه آن چیزی که باید را می‌گذاریم، قید هر چیزی که باید را بچه‌ها می‌زنند، مطمئن باشید دو بازی آینده امتیازات کامل را می‌گیریم و قبل از بازی آخر ماندن ما در لیگ قطعی می شود. من این اطمینان را به مردم خوزستان می‌دهم که این تیم می‌ماند و در همین دو بازی تکلیف ماندن ما مشخص می‌شود.

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان سپس درخواستی را از هواداران فولاد داشت و اضافه کرد: خواهشی دارم از هواداران. این فصل خیلی اذیت‌شان کردیم. خیلی عذاب کشیدند. می دانیم که لیاقت این بازیکنان، این باشگاه و هواداران این نیست که ما اینجای جدول باشیم ولی پیش می آید. در فوتبال این اتفاق رخ می‌دهد و شاید هر 10،20 سال برای تیمی باشخصیت و بزرگ مثل فولاد خوزستان اتفاق بیفتد که در چنین شرایطی گیر کند.

او ادامه داد: ما الان در این شرایط هستیم و الان من به نمایندگی بازیکنان قول دادم که این تیم می‌ماند. این دو هفته و این دو بازی کل هواداران فولاد و کل خوزستان من خواهش می‌کنم با همین انرژی ای که من دارم و بازیکنان تیمم با قاطعیت می گویم که دارند، حامی ما باشند، کنار ما باشند، چون به آنها نیاز داریم. با تمام انرژی مثبت  به آنها نیاز داریم. قول می دهم که این تیم  می‌ماند. از بچه‌ها حمایت کنید. من از باشگاه خواهش می کنم که این هفته حتما یک یا دو جلسه از تمرین تیم با حضور هواداران برگزار شود، کنار ما باشند، از نزدیک آنها را ببینیم. ما با تمام وجود شرمنده آنها هستیم، اما در این دو بازی قطعا خوشحال‌شان می کنیم و این تیم در دو بازی آینده در لیگ می‌ماند.

حرف‌های مهم کاپیتان فولاد درباره شرایط این تیم

سوال اول از انصاری درباره صحنه بحث برانگیز مسابقه و کرنر استقلال بود که او در واکنش به اینکه آن توپ کرنر بود یا خیر گفت: من در آن صحنه نبودم. یکی دیگر از بازیکنان بود و نمی دانم به پایش خورد یا نه. باید بازی را ببینیم و نظر بدهند.

او سپس در واکنش به این سوال که قبلا رابطه خوبی با هواداران فولاد نداشت ولی الان شرایط متفاوت شده، بیان کرد: ببینید در هر خانواده ای چنین مشکلاتی پیش می‌آید. من ساسان انصاری به عنوان کاپیتان تیم از تمام اعضای تیم در به وجود آمدن این شرایط بیشتر مقصرم. من می‌گویم. من از همه بیشتر مقصرم. چون کاپیتانم و باید خیلی از مسائل را برعهده بگیرم. اما اگر انتقادی هست، اگر چیزی هست و هجمه ای هست به ساسان انصاری باشد. من شرمنده آنها هستم و از آنها معذرت خواهی می کنم. همه این بازیکنان من شب و روز با آنها زندگی کرده‌ام، بازی به بازی آنها را دیده ام، گریه آنها را در رختکن دیده ام، دیدم چطوری یکسال به خاطر شرایط تیم ما از بودن در کنار خانواده لذت نبرده‌اند. ولی من قول می دهم که این بازیکنان تکلیف ماندن در لیگ را در دو بازی آینده مشخص می کنند و فولاد سال های سال ماندگار خواهد بود و سال های بعد برای سهمیه و قهرمانی خواهید جنگید.

کاپیتان فولاد سپس درباره جو ورزشگاه هم مورد سوال قرار گرفت و درباره آن عنوان کرد: خب بازی در ورزشگاه مقابل تیم های بزرگ سخت است. همینطور در ورزشگاه آزادی داوری هم سخت است. نیمه اول 4 دقیقه وقت اضافه اعلام شد، اما در نیمه دوم 5 دقیقه و عجیب بود. این تفکر آقای بنیادی فر بود و احترام میگذارم ولی من انتظار داشتم با توجه به وقفه های زیاد در مسابقه و تعویض های زیادی که انجام شد، وقت تلف شده بیشتر اعلام می شد ولی ایشان اعتقاد نداشتند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا