ورزش

جشن ویژه ستاره رئال با هواداران در ماشین (عکس)

آنتونیو رودیگر، ستاره رئال مادرید، پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان با هواداران این تیم جشن گرفت.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بایرن مونیخ بود و موفق شد با پیروزی برابر این تیم راهی دیدار فینال شود و حالا منتظر تقابل با دورتموند خواهد بود. 

شاگردان کارلو آنچلوتی تا دقایق پایانی بازی با یک گل از حریف عقب بودند اما سنت همیشگی‌شان را حفظ کردند و از کسب پیروزی برابر بایرن ناامید نشدند. این بار خوسلو بود که توانست با دو گلی که در دقایق پایانی این بازی در عرض سه دقیقه به ثمر رساند تیمش را به بازی فینال برساند.

ستاره‌های رئال پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی از فرط خوشحالی سر از پا نمی‌شناختند و دقایقی طولانی در زمین مشغول شادی و پایکوبی بودند و پس از گذشت مدتی طولانی از پایان بازی از ورزشگاه خارج شدند اما تعدادی از هواداران همچنان منتظر آنها مانده بودند.

جشن ویژه ستاره رئال با هواداران در ماشین (عکس)

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که رودیگر پس از خروج از ورزشگاه با استقبال گرم هواداران روبرو شد و ماشینش را متوقف کرد تا دقایقی را به شادی و خوشحالی در کنار آنها سپری کند. رفتارهای خاص این ستاره آلمانی باعث شده است که او به یکی از بازیکنان محبوب هواداران رئال مادرید تبدیل شود و این اقدامش نیز با استقبال گسترده از سوی کاربران در شبکه‌های اجتماعی روبرو شده است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا