ورزش

سیتی قهرمانی‌اش را مدیون این ستاره است

جیمی کاراگر:

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، می‌گوید درخشش استفان اورتگا یک جام را برای منچسترسیتی به ارمغان آورده است.

به گزارش “ورزش سه”، منچسترسیتی شب گذشته در دیدار معوق از رقابت‌های هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی تاتنهام روبروی تیم میدان رفت و موفق شد با دو گلی که ارلینگ هالند به ثمر رساند برابر این تیم پیروزی برسد و بار دیگر در صدر جدول این رقابت‌ها قرار بگیرد.

این پیروزی در حالی برای شاگردان پپ گواردیولا به دست آمد که ادرسون به دلیل برخوردی که با رومرو داشت مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت و اورتگا جانشین او شد و حضورش در زمین توانست کمک بسیار زیادی به این تیم کند و مهارهای درخشانش باعث پیروزی تیمش شد.

سیتی قهرمانی‌اش را مدیون این ستاره است

کاراگر در گفتگو با اسکای اسپورت درباره درخشش این بازیکن اظهار داشت:« این واقعیت که ما جایزه بهترین بازیکن زمین را برای اورتگا می‌دانیم به این دلیل است که او فقط با نمایشی که در بازی امشب داشت توانست جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را برای سیتی به ارمغان بیاورد. 

مطمئنا اتفاقات زیادی برای رسیدن به این نقطه در طول فصل رخ داده است اما وقتی به این بازی نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که مسئله گل هالند یا پاس گل دی‌بروینه نبوده است. اگر او آنها مهارها را وقتی بازی ۰-۱ بود انجام نمی‌داد، آرسنال مطمئنا قهرمان لیگ می‌شد.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا