ورزش

فردین: داور تحت تاثیر شلوغ‌کاری استقلالی‌ها بود

شانس با ما یار نبود و باختیم؛

فردین یوسفی می‌گوید در صورت اخراج روزبه چشمی ذوب‌آهن به راحتی می‌توانست سه امتیاز دیدار با استقلال را کسب کند.

به گزارش ورزش سه، ذوب‌آهن در شرایطی برابر استقلال شکست خورد که در نیمه اول از حریف پیش افتاده بود اما دریافت دو گل در‌ نیمه دوم شکست شاگردان ربیعی را رقم زد. فردین یوسفی در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی بود. تیم ما خیلی خوب فوتبال بازی کرد و می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم اما متاسفانه روی دو اتفاق گل خوردیم و بازی را باختیم. به هر حال فوتبال است. ما چند موقعیت ایجاد کردیم و توپ‌هایمان گل نشد اما استقلال از ۲-۳ موقعیتی که داشت، استفاده کرد و گل زد.

او در خصوص عملکرد داور در این مسابقه عنوان کرد: داوری تحت تاثیر شلوغ‌کاری بازیکنان استقلال قرار گرفته بود. روزبه چشمی صد درصد باید اخراج می‌کند اما احساس می‌کنم داور تمرکز لازم را نداشت. اگر تیم استقلال در دقیقه ۷۵ ده نفره می‌شد، کار برای ما راحت‌تر می‌شد و با توجه به غیب یک بازیکن کلیدی حریف، ما می‌توانستیم پیروز شویم.

یوسفی درباره عملکرد ذوب‌آهن در این مسابقه گفت: ما عملکرد خوبی داشتیم و حتی آقای ربیعی هم از فوتبالی که ارائه دادیم، رضایت داشتند اما نه آقای ربیعی و نه هیچکدام از بازیکنان از نتیجه راضی نبودند. همه ناراحت بودیم که بازی برده را باختیم. ما واقعا مستحق پیروزی در این مسابقه بودیم و واقعا حیف شد که شکست خوردیم.

این بازیکن با تاکید بر اینکه ذوب‌آهن برای پیروزی به تهران آمده بود، گفت: همانطور که می‌دانید ما بهترین تیم خارج از خانه بودیم و برایمان هم فرقی نداشت که کجا بازی کنیم. ما برای سه امتیاز آمده بودیم و موقعیت هم ایجاد کردیم و حتی بعد از گلزنی، باز هم حمله می‌کردیم و تیمی نبودیم که کاملا دفاع کنیم. اما فوتبال است و شانس با ما یار نبود و بازی را باختیم.

یوسفی درباره نتایح ذوب‌آهن در هفته‌های اخیر عنوان کرد: تیم ما خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند. دست همه بچه‌ها درد نکند که خیلی زحمت می‌کشند اما اتفاق است. در حال حاضر همه تمرکزمان را گذاشته‌ایم که هفته بعد در بازی با پیکان سه امتیاز را در فولادشهر بگیریم و به روند خوب خودمان برگردیم.‌

او با اشاره به بازی‌های باقی‌مانده ذوب‌آهن گفت: ما چهار بازی خیلی سخت داریم و باید به مصاف پیکان و صنعت نفت و فولاد و گل‌گهر برویم. در هفته‌های پایانی همه تیم‌ها با قدرت بیشتری وارد مسابقات می‌شوند و دوست ندارند امتیاز از دست بدهند. با این حال امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و جزو شش تیم اول جدول باشیم.

بازیکن ذوب‌آهن در پایان اظهار داشت: از هواداران ذوب‌آهن و مردم اصفهان بابت شکست در بازی دیشب برابر استقلال عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در چهار هفته باقی‌مانده بتوانیم با ارائه بازی خوب و کسب نتیجه، جواب محبت و اعتماد آنها را بدهیم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا