ورزش

هشدار ستاره جنجالی به یونایتد: من برگشتنی نیستم

به نظر نمی‌رسد که میسون گرینوود، ستاره ختافه، دیگر تصمیمی برای بازگشت به منچستریونایتد داشته باشد.

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد پس از اتفاقاتی که برای گرینوود رخ داد و اتهاماتی که در زمینه ضرب و شتم و آزار جنسی نامزدش به او وارد شد تصمیم گرفت که دیگر از او در ترکیب تیمش استفاده کند و این موضوع را به صورت رسمی هم اعلام کرد.

این ستاره انگلیسی در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته یونایتد را ترک کرد و با قراردادی قرضی و یک ساله راهی ختافه شد و خیلی زود توانست به یکی از بهترین بازیکنان این تیم تبدیل شود و عملکرد درخشانش توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را جلب کرد.

هشدار ستاره جنجالی به یونایتد: من برگشتنی نیستم

بارسلونا و اتلتیکو مادرید دو باشگاهی بودند که علاقه زیادی به جذب این بازیکن داشتند و نام‌شان در طول این مدت بارها و بارها در رسانه‌ها مطرح شد اما در عین حال گفته شده بود که یونایتد هم مشتاق همکاری دوباره با او است و حتی سر جیم راتکلیف، مالک جدید این باشگاه، هم به این موضوع اشاره کرده بود.

اما حالا سایت گل خبر داده است که گرینوود عمارتی که در شهر منچستر دارد را برای اجازه گذاشته و آماده است تا آنها را ماهانه ۱۷ هزار یورو اجاره دهد و این موضوع نشان می‌دهند که برنامه‌ای برای بازگشت به یونایتد در فصل ۲۵-۲۰۲۴ ندارد و در این صورت احتمال ادامه حضورش در ختافه یا حتی پیوستن به باشگاهی بزرگ‌تر وجود دارد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا