ورزش

شجاعی: با کج سلیقگی دلخوشی آبادان را خراب کردید

محمود شجاعی، مربی هوادار در مورد تیم شهر خود، صنعت نفت صحبت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، محمود شجاعی مربی هوادار پس از بازی مقابل صنعت نفت ضمن تبریک روز کارگر و روز معلم در کنفرانس خبری گفت: بازی فوق‌العاده جان دار و خوبی بود. پیشبینی می‌کردیم که برای صنعت نفت از حساسیت بالایی برخوردار باشد برای ما هم خیلی حساس بود و اگر خدایی ناکرده بازی را می‌باختیم به منطقه سقوط می‌رفتیم و بنابراین بچه‌های ما هم باید صددرصدشان را در این بازی می‌گذاشتند که با موفقیت از این بازی بیرون بیاییم.

او در مورد صنعت نفت گفت: به این نکته اشاره کنم که از وقتی آقای کمالوند تشریف آوردند مشخص است که شکل بازی این تیم تغییر کرده و کار شده است ولی خب به هر حال ایشان دیر به این مجموعه اضافه شدند و شاید اگر زودتر اضافه می‌شدند داستان صنعت نفت به این شکل نبود. تشکر می‌کنم از بچه‌ها که جانانه و با تمام وجود جنگیدند و در بازی شرکت کردند. خداراشکر نتیجه حاصل شد ولی دلم خیلی پر است و نمی‌دانم چه بگویم شاید باورتان نشود تمام مردم آبادان دل‌خوشی‌شان به این تیم است.

او ادامه داد: آبادان هیچ چیزی ندارد و تمام دل‌خوشی مردم آن شهر به این تیم است خواهش می‌کنم از مسئولین وزارت نفت، پالایشگاه آبادان با خانه‌های مسکونی ۵۰متر فاصله دارد یعنی تمام آلودگی پالایشگاه در حلق و ریه بچه‌های مردم و شهروندان آن شهر می‌رود. نمی‌دانم چرا آنقدر کج سلیقگی می‌شود. تنها دلخوشی مردم این شهر همان تیم است یعنی وقتی می‌برد یک هفته با آن خوشحالند و وقتی می‌بازند ناراحتند. انگار که گرد غم در آن شهر پاشیده شده است. انقدر نسبت به این تیم عرق دارند مگر می‌شود مسئولین اجتماعی وزارت نفت انقدر بیخیال و ضعیف باشد که درمورد تیمی که متعلق به خودشان است انقدر نامهربانی کند، هر سال کاسه چه کنم چه کنم دست‌شان بگیرند که آقا پول می‌دهند یا نمی‌دهند.

شجاعی در مورد تیم شهرش ادامه داد: این چه قانونی است که گذاشتید! قانون است، وحی منزل که نیست عوض کنید این قانون را، این شهر با این تیم زنده است. از اول فصل یک بودجه‌ای تعیین کنید که بازیکن و مربی بگیرند و هر کاری که می‌خواهند انجام بدهند‌. در مقابل این مردمی که ۸ سال در این جنگ آوارگی کشیدند و برگشتند به شهرشان و هیچ امکانات اولیه شهروندی را ندارد، نه آب خوب دارد نه هوا دارد و نه امکانات تفریحی برای مردمش دارد و هیچگونه امکاناتی ندارد، حداقل کاری که می‌توانید بکنید این است که به داد این تیم برسید و از اول فصل یک بودجه برایش تعیین کنید که امروز به این روز نیفتد. خواهشم از مسئولین وزارت نفت این است که به داد این تیم برسند و اجازه ندهد اینگونه بشود، لطفا دل‌خوشی مردم را ازشان نگیرید.

شجاعی درباره دور شدن تیمشان از سقوط گفت: روزی که ما آمدیم صحبتی که بین کادر فنی خودمان و در راس آقا مسعود بود، ما به رتبه تک رقمی فکر می‌کردیم و یک فلسفه بیلدآپ از عقب را می‌خواستیم در این تیم جا بیاندازیم که فکر می‌کنم به اذعان کارشناسان در این قضیه موفق بودیم البته نه صددرصد هنوز تیم‌مان کار دارد و سعی می‌کنیم روز به روز اشکالات‌مان را برطرف کنیم و بهتر شدیم. خدا را شکر تا اینجا نتیجه نسبی حاصل شده است ولی هنوز این اتفاق باید بهتر از این رقم بخورد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا