ورزش

خط‌ونشان مدافع عنوان قهرمانی فوتسال برای مدعیان

پیروزی گیتی‌پسند و سن‌ایچ در روز نخست جام سفیر؛

تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و سن‌ایچ ساوه در روز نخست تورنمنت شش جانبه جام سفیر به پیروزی قاطعانه برابر حریفان خود دست یافتند.

به گزارش “ورزش سه”، در نخستین روز از دومین دوره مسابقات شش جانبه جام سفیر که به میزبانی باشگاه سفیرگفتمان پیگیری می‌شود و تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، مس سونگون ورزقان، فولادزرند، سن ایچ ساوه و شهرداری ساوه برای آمادگی بیشتر پیش از فصل جدید در این رقابت‌ها حضور یافته‌اند، تیم گیتی پسند موفق شد با هت‌تریک سعید احمدعباسی ستاره ملی‌پوش و جدید خود در مصاف با سفیرگفتمان تهران به برتری دست پیدا کند. همچنین سن ایچ و شهرداری تیم‌های ساوجی فوتسال ایران مقابل همدیگر به میدان رفتند که در نهایت سن‌ایچ با نتیجه سه بر صفر از سد حریف سنتی و همشهری خود گذشت. در این دیدار فردین قاسمی دوبار و مهدی عامری یک بار، گل‌های شاگردان حسین صبوری را به ثمر رساندند.

خط‌ونشان مدافع عنوان قهرمانی فوتسال برای مدعیان

تیم‌های مس سونگون ورزقان و فولادزرند ایرانیان در روز اول این مسابقات استراحت داشتند.

*گروه‌بندی جام سفیر به شکل زیر است؛

گروه یک: گیتی‌پسند اصفهان _ سفیرگفتمان تهران_ فولاد زرند 
گروه دوم: مس سونگون ورزقان _ شهرداری ساوه _ سن ایچ ساوه

2046859

دومین روز جام سفیر، یک‌شنبه با دیدار تیم‌های سفیرگفتمان تهران _ فولاد زرند ایرانیان از ساعت ۱۷ و مس سونگون ورزقان _ شهرداری ساوه از ساعت ۱۹ در سالن فاطمه الزهرا شهرری پیگیری خواهد شد.

از نکات جالب این مسابقات، حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و بسیاری از مسئولین عالی رتبه فدراسیون و جمعی از پیشکسوتان فوتسال در مراسم ضیافت شام باشگاه سفیر گفتمان تهران بود که شب گذشته با حضور بازیکنان و کادرفنی تیم‌ها برگزار شد.

2046858

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا