ورزش

کری ستاره دورتموند برای فینالیست احتمالی چمپیونزلیگ

متس هوملس، کاپیتان دورتموند، برای فینالیست احتمالی چمپیونزلیگ کری خوانده است.

به گزارش “ورزش سه”، دورتموند شب گذشته در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن رفت و این تیم را با نتیجه 1-0 از پیش رو برداشت تا به دور بعدی صعود کند.

دورتموند که در بازی رفت با گل نیکلاس فولکروگ برنده شده بود، شب گذشته با ضربه سر متس هوملس در خانه پی‌اس‌جی برنده شد و جواز صعود به مرحله فینال را کسب کرد.

هوملس پس از این بازی به شوخی ابراز امیدواری کرد که تیمش با بایرن مونیخ رو به رو شود:”سال 2013 به فینال ومبلی رسیدیم، و حالا در صورت صعود بایرن، که امیدوارم اتفاق بیفتد، دوباره می‌توانیم شاهد فینال تمام آلمانی باشیم(باخنده.)”

کری ستاره دورتموند برای فینالیست احتمالی چمپیونزلیگ

هوملس که به همراه مارکو رویس، تنها باقی مانده‌های ترکیب اصلی فینال ومبلی در سال 2013 است، در توییت جدیدش برای دیگر فینالیست چمپیونزلیگ کری خوانده است.

این مدافع با تجربه در صفحه‌اش در ایکس(توییتر سابق) نوشت:”تیم‌های زیادی می‌خواستند مقابل ما بازی کنند. خوشبختانه ما واقعاً بچه‌های خوبی هستیم و به فینال رسیدیم تا آن‌ها هر چه بیشتر این شانس را داشته باشند.”

تکلیف دیگر تیم راه یافته به فینال چمپیونزلیگ امشب مشخص می‌شود. رئال مادرید که در بازی رفت مقابل بایرن مونیخ به تساوی 2-2 رسیده بود امشب از حریف آلمانی‌اش میزبانی می‌کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا