ورزش

رسانه اماراتی: مهاجم نساجی به تیم قهرمان آمد

انتقال ملی‌پوش ایران به العروبه؛

بنابر ادعای رسانه‌های اماراتی باشگاه العروبه با مهاجم تیم ملی ایران به توافق نهایی رسیده است.

به گزارش “ورزش سه”، محمدرضا آزادی که فصل خوبی در نساجی مازندران سپری کرد و توانست در لیگ برتر هشت گل و در لیگ قهرمانان آسیا چهار گل به ثمر رساند و در دو اردوی اخیر تیم ملی ایران هم حاضر بوده، حالا در آستانه انتقال به یک باشگاه اماراتی است.

این مهاجم ملی پوش در شرایطی که یک سال دیگر از قراردادش با باشگاه نساجی مازندران باقی مانده، یک پیشنهاد از پرتغال و یک پیشنهاد از امارات دریافت کرده بود که اکنون به نظر می‌رسد مراحل انتقالش به العروبه نهایی شده است.

باشگاه نساجی مازندران با پرداخت مبلغ رضایت‌نامه قابل توجهی راضی به جدایی محمدرضا آزادی بود که گفته می‌شود این اتفاق افتاده و این مهاجم احتمالا فصل بعد در لیگ برتر امارات به میدان برود.

رسانه اماراتی «سدّد» که اخبار نقل و انتقالاتی فوتبال این کشور را منتشر می‌کند، دو هفته قبل خبر از مذاکره باشگاه العروبه برای جذب محمدرضا آزادی داده بود که امروز اعلام کرد قرارداد طرفین امضاء شده است.

باشگاه نساجی فعلا نسبت به انتقال آزادی واکنشی نشان نداده، اما به نظر می‌رسد جدایی این مهاجم سابق استقلال و تراکتور و لژیونر شدن او قطعی است.

تیم العروبه در فصل اخیر توانست قهرمان لیگ یک امارات شود و به لیگ برتر صعود کند و حالا به دنبال حضور قدرتمند در فصل جدید است.

رسانه اماراتی: مهاجم نساجی به تیم قهرمان آمد

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا