ورزش

فرار ستاره گران‌قیمت الهلال از پارگی رباط صلیبی

نگرانی هواداران الهلال بابت مالکوم رفع شده و او از مصدومیت جدی رنج نمی‌برد.

به گزارش “ورزش سه”، مالکوم در دیدار الهلال مقابل الطائی که عصر پنجشنبه در زمین ورزشگاه باشگاه الشباب برگزار گردید، دچار مصدومیت شدید شد. مسابقه‌ای که با برتری سه بر یک آبی‌ها به پایان رسید.

طی ساعات گذشته اخباری در رسانه‌های غیررسمی و در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شدند مبنی بر اینکه ستاره برزیلی از ناحیه رباط صلیبی زانو دچار مصدومیت شده است.

فرار ستاره گران‌قیمت الهلال از پارگی رباط صلیبی

این گزارش‌ها حاکی از آن بود که این بازیکن تحت معاینه پزشکی و عکسبرداری MRI قرار خواهد گرفت تا ماهیت مصدومیت و آمادگی او برای حضور با الهلال در فینال جام حذفی برابر النصر مشخص شود.

با این حال، ستاره برزیلی و گران قیمت الهلال در مراسم جشن قهرمانی این تیم که شب گذشته در استادیوم کینگدام آرنا برگزار شد، حضور یافت و اعلام کرد که مشکلی برای همراهی تیمش ندارد.

2026264

پیش از این نیز یکی از روزنامه نگاران نزدیک به الهلال از جدی نبودن آسیب دیدگی مالکوم خبر داده و اعلام کرده بود که این بازیکن مشکلی برای دیدار فینال جام حذفی برابر النصر نخواهد داشت.

الهلال برای جذب این ستاره برزیلی تابستان گذشته 60 میلیون یورو به زنیت روسیه پرداخت کرد. مالکوم بعد از نیمار 100 میلیون یورویی، گران‌ترین انتقال تاریخ لیگ عربستان به شمار می‌آید.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا