ورزش

جدا شده استقلال با لباس قرمز(عکس)

مدافع سابق استقلال پس از عملکرد موفق در ولژ موستار دوباره به تیم ملی رسید.

به گزارش “ورزش سه”، اردوی تیم ملی ایران در حالی آغاز و نخستین جلسه تمرینی در هنگ‌کنگ انجام شده که حضور برخی بازیکنان مثل عارف غلامی با تجربه حضور در اردوهای تیم ملی جلب توجه زیادی می‌کند و امیر قلعه‌نویی فرصت دوباره‌ای به آنها داده تا بتوانند خودی نشان بدهند و جایگاهشان را تثبیت کنند.

عارف غلامی که پس از فراهم نبودن شرایط بازگشت به استقلال تصمیم گرفت لژیونر شود و به بوسنی و هرزگوین برود، در نیم‌فصل حضور در ولژ موستار عملکرد تاثیرگذاری ارائه داد و بازی‌های او کاری کرد تا قلعه‌نویی تصمیم به قرار دادن نامش در لیست تیم ملی بگیرد.

مدافع سابق استقلال که اولین و آخرین بازی ملی خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 مقابل کره جنوبی انجام داد و جای شجاع خلیل‌زاده را در ترکیب تیم ایران گرفت، پس از حدود دو سال و نیم دوباره به اردو بازگشته و این بار انگیزه بیشتری به‌عنوان یک لژیونر دارد.

جدا شده استقلال با لباس قرمز(عکس)

عارف غلامی پس از پیوستن به ولژ موستار در هفت مسابقه لیگ برتر بوسنی و هرزگوین به میدان رفت که تیمش در حضور او فقط یک شکست مقابل نایب قهرمان داشت و در 6 بازی دیگر پنج پیروزی و یک تساوی با عملکرد خوب او در خط دفاعی به دست آورد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا