ورزش

خوشحالی ستاره سابق از تصمیم ژاوی: عالی شد

سرخیو بوسکتس، ستاره سابق بارسلونا، از تصمیم ژاوی برای ادامه همکاری با این باشگاه ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش “ورزش سه”، چند ماه قبل بود که ژاوی اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل نیمکت بارسلونا را ترک کند و در فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده نخواهد داشت و این اتفاق شوک بزرگی را به بازیکنان و هواداران تیم وارد کرد.

با این حال مدیران بارسا از تلاش برای متقاعد کردن او دست برنداشتند و تصمیم گرفتند به جای جستجو برای یافتن سرمربی جدید، تمرکزشان را روی ادامه همکاری با این مربی جوان بگذارند و در نهایت هم موفق به انجام این کار و توافق با او شدند.

خوشحالی ستاره سابق از تصمیم ژاوی: عالی شد

با وجود اینکه سرمربی بارسا پیش از این اعلام کرده بود که حتی در صورت کسب به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یا لالیگا هم حاضر به ادامه همکاری با این تیم در فصل آینده نیست اما حالا قرار است باز هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد  و بسیاری از هواداران بازیکنان بارسا از این موضوع خوشحال هستند.

به نظر می‌رسد که بوسکتس هم از این تصمیم بسیار راضی و خوشحال است و در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران آمریکایی گفت:«من بسیار خوشحال هستم. این چیزی بود که در نهایت او و باشگاه می‌خواستند. امسال سال خوبی نبود اما خوشبینی بسیار زیادی برای فصل آینده وجود دارد.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا