ورزش

روبرو شدن با رئال یک رویای شیرین است!

گاسپرینی:

جان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، اصرار دارد که در مورد رویارویی با لیورپول و رئال مادرید «شوخی» کرده است، اما اذعان می کند که اتفاقی که منجر به مصدومیت جورجو اسکالوینی شد، «خوشایند نبود.»

به گزارش “ورزش سه” آتالانتا در آخرین بازی فصل مقابل فیورنتینا شکست خورد و با وجود اینکه این نتیجه از رسیدن آنها به مقام سومی جلوگیری کرد، اما همچنان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

گاسپرینی تأیید کرده است که فصل آینده هدایت آتالانتا را برعهده خواهد داشت، اما به زودی برای بحث در مورد تمدید قرارداد با مدیران باشگاه دیدار خواهد کرد.

این سرمربی گفت: «این اولویت نیست. من قبلاً قرارداد و پیوند محکمی دارم.

ما روزهای باورنکردنی را پشت سر گذاشته ایم و تعطیلات کوتاهی خواهیم داشت. کار سختی بود، اما حتی با این نتایج احساس خستگی نکردیم. ما چند روز دیگر به فکر فصل بعد خواهیم افتاد، با شروع بازی در 14 آگوست.»

آتالانتا به عنوان قهرمان لیگ اروپا، در 14 آگوست در فینال سوپرجام یوفا مقابل رئال مادرید کارلو آنچلوتی قرار خواهد گرفت. گاسپرینی چند روز پیش گفته بود که دوست دارد با رئال مادرید بازی کند.

او گفت: «من فقط شوخی می کردم، مثل لیورپول. من شوخی می کنم، اما بعد این اتفاقات واقعا رخ می دهد.»

سرمربی آتالانتا بعد از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا نیز همین کار را انجام داده بود، زمانی که گفت می خواهد با قرمزها روبرو شود.

او ادامه داد: «حتی قبل از اینکه نتیجه [در فینال لیگ قهرمانان] مشخص شود، بازی های رئال مادرید را تماشا می کردم.

مطمئناً به آن فکر خواهیم کرد، این یک فکر شیرین تا 14 آگوست خواهد بود.»

روبرو شدن با رئال یک رویای شیرین است!

او در اولین روز پیش فصل چه چیزی از بازیکنان می خواهد؟

او پاسخ داد: «چاق نباشید.»

همه می توانند فوتبال بازی کنند، به جز کسانی که چاق هستند. آنها با یورو و چیزهای دیگر وقت نخواهند داشت [که چاق شوند]. ما دوباره از 10 جولای شروع خواهیم کرد. کسانی که با تیم ملی بازی خواهند کرد 20 روز دیگر مرخصی خواهند گرفت که بسیار هم شایسته است. بازیکنان در زمان‌های مختلفی خواهند رسید، ما باید سازگار شویم، اما آماده‌ایم. تمایل برای شروع دوباره وجود خواهد داشت.

آتالانتا چگونه امسال بهتر خواهد شد؟

گاسپرینی در این باره استدلال کرد: «هر چیزی را می توان بهبود بخشید، حتی رئال مادرید هم می تواند با اضافه کردن امباپه بهتر شود.

مهمترین چیز هماهنگ کردن بازیکنان است. ما می خواهیم تیم را بهتر کنیم. حریفان توجه بیشتری به ما خواهند داشت، بنابراین باید پیشرفت کنیم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا