ورزش

چهارمین قضاوت بنیادی‌فر برای استقلال

استقلالی‌ها از موعود خاطرات خوبی دارند

موعود بنیادی‌فر برای چهارمین بار در فصل جاری برای استقلال قضاوت خواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، با اعلام اسامی داوران هفته بیست و هفتم لیگ برتر مشخص شد که موعود بنیادی‌فر قضاوت بازی حساس استقلال و فولاد را در روز دوشنبه هفته آینده برعهده خواهد داشت.

بنیادی‌فر در شرایطی برای استقلال سوت می‌زند که در فصل جاری سه بار دیگر بازی های آبی‌پوشان را قضاوت کرده است. او در هفته اول مسابقه نفت آبادان و استقلال را سوت زد که آن بازی با برتری 3 بر صفر آبی‌پوشان خاتمه یافت. همچنین بنیادی‌فر در هفته نوزدهم میان استقلال خوزستان و استقلال تهران داوری کرد که آن بازی را نیز شاگردان جواد نکونام با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند.

بازی دیگری که بنیادی فر برای استقلالی ها قضاوت کرد دربی دور رفت تهران بود؛ بازی ای که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و البته که بر سر گرفتن ضربه پنالتی با VAR برای آبی ها حواشی زیادی به وجود آمد.

چهارمین قضاوت بنیادی‌فر برای استقلال

نفر اول لیست داوران الیت ایران حالابا تجربه بالایی که دارد برای چهارمین بار در فصل جاری برای استقلالی‌ها سوت می‌زند. او در بازی استقلال و فولاد کار سختی خواهد داشت. استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر می‌جنگد و فولاد برای فرار از منطقه سقوط کارش را جلو می‌برند.

حساسیت بالای این بازی می‌تواند روز سختی را برای بنیادی‌فر رقم بزند؛ هرچند که او با تجربه بالای خود به نظر می‌رسد بتواند از پس این مسابقه دشوار بربیاید.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا